الشهابی ، جودوکار صاحب نام مصری حاضر نشد پس از پایان مسابقه مقابل نماینده رژیم صهیونیستی تعظیم کند.

در جریان رقابت های المپیک ریو ، اسلام الشهابی جودوکار پر افتخار مصری حاضر نشد با نماینده رژیم صهیونیستی دست بدهد و به او تعظیم کند.
در رقابت های  جودو  وزن +100 کیلوگرم ، الشهابی  دارنده 18 عنوان جهانی در اولین دور از رقابت ها مقابل ساسون از رژیم صهیونیستی به میدان رفت و در نهایت شکست خورد. پس از این مسابقه، ساسون طبق رسم جودو مقابل الشهابی تعظیم کرد و لی این جودوکار مصری حاضر نشد متقابلا مقابل حریف خود تعظیم کند.
ساسون سپس قصد داشت با جودوکار مصری دست بدهد اما نماینده مصر از دست دادن هم  با او خودداری کرد.
به نوشته روزنامه الگماینر  مصری ها در رسانه های اجتماعی از الشهابی خواسته بودند از مسابقه با حریف انصراف دهد. این روزنامه می نویسد این جودوکار دیدگاه های ضد اسرائیلی شدیدی دارد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
باریکلا به غیرتش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
........... در حالي كه خودداري از مسابقه با نماينده رژيم خون آشام صهيونيستي براي حمايت از ملت مظلوم فلسطين يك اقدم انساني است و بايد ادامه يابد. كشورهاي اسلامي در مجامع ورزشي چه كار مي كنند چرا جلوي پيشتازي صهيونيست ها را نگرفته اند.
Germany
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
ای کاش جوانان بخواب رفته دیگر کشورهای عربی از این دلیر مرد فهیم و دشمن شناس درس میگرفتند واز این ننگ وخفتی که به واسطه سردمداران کشورهایشان که از روی ترس و بی دینی به ستیز با مسلمین و نوکری اسرائیل تبدیل شده اند خود را نجات داده وبا بصیرت و سرفراز به عزت اسلام و مسلمین کمک کنند و دست از این خوشگذرانیهای زودگذر دنیوی که جهان غرب و آمریکا و اسرائیل دشمن اصلی جهان اسلام برای گمراهی جوانان غیور کشورهای اسلامی و نابودی اسلام و اتحاد مسلمین اشاعه نموده اند دست بردارند واینقدر فریب تبلیغات حساب شده و برنامه ریزی شده آنها رانخورند. انشا الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
کار خوبی کرد که تعظیم نکرد . . . دمش گرم
United States of America
ناشناس
۰۲:۵۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
دمش گرم (درود بر شرفت)
آخرین اخبار