رییس صندوق رفاه دانشجویی ضمن تاکید بر ساماندهی خوابگاه‌های غیردولتی،گفت: خوابگاه‌هایی که تا مهرامسال مجوز نگیرند، پلمپ می شوند.

ذوالفقار یزدان مهر در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به لزوم ساماندهی 320 خوابگاه غیردولتی در کشور گفت: متاسفانه مکان‌هایی به اسم خوابگاه دانشجویی خودگردان محلی برای اسکان هر نوع قشری شده بود و صنفهای مختلف در آن سکونت داشتند.

وی ادامه داد: لذا در هنگام ورود خود به صندوق رفاه، دستورالعمل تاسیس و اداره خوابگاه‌های دانشجویی غیردولتی را به امضای وزیر علوم رساندیم.

رییس صندوق رفاه دانشجویی اظهار داشت: انعقاد و امضای تفاهم نامه با اداره اماکن نیروی انتظامی نیز اقدامی دیگر در راستای ساماندهی این خوابگاه‌ها بود.

وی بیان کرد: خوشبختانه دستورالعمل ما در کمیسیون دانشجویی وزارت کشور مطرح شد و استان‌ها هم ضمن تاکید، این تفاهم نامه را به استانداری خود بردند.

یزدان مهر شوراهای نظارت و ارزیابی بر خوابگاه‌های غیردولتی را 31 مورد دانست و گفت: درحال حاضر تمامی مجوزها از سوی این شوراها صادر می شود که معاون دانشجویی دانشگاه مادر و حراست هم صلاحیت عمومی و اختصاصی فرد را برای خوابگاه دار بودن بررسی می کند.

رییس صندوق رفاه دانشجویی تاکید کرد:خوابگاه‌هایی که تا مهرماه 95 مجوز نداشته باشند، پلمپ می شوند.

وی با بیان اینکه لیست خوابگاه‌های مجاز در صندوق رفاه موجود است،یادآور شد: با هر خوابگاهی که مجوز نداشته باشند ضمن پلمپ، برخورد قانونی صورت می گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار