کارشناسان کمیته سلامت مادران معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بخش نازایی و زایشگاه بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کارشناسان معاونت درمان وزارت بهداشت در قالب کمیته سلامت مادران از زایشگاه و بخش نازایی این مرکز جهت بررسی مصوبات معاونت درمان برای این حوزه بازدید به عمل آورند.

دکتر اشرف آل یاسین دبیر برد تخصصی و عضو کمیته سلامت مادران درباره این بازدید گفت: در این بازدید که با حضور رییس اداره سلامت مادران معاونت درمان وزارت بهداشت انجام شد، مصوبات و بودجه هایی که معاونت درمان برای راه اندازی و ساماندهی اتاق های زایمان و اورژانس های مامایی اختصاص داده است و همچنین هزینه کردها در این حوزه، مورد بررسی قرار گرفت. شرایط در این بخش ها رضایت بخش ارزیابی شد.

وی اظهارکرد: علاوه بر این، روند اجرای مصوبات مربوط به زایمان طبیعی پرخطر نیز بررسی شد. امیداست با رفع کمبودهای موجود بتوانیم به ایده آل هایی در این حوزه که از نظر سازمان بهداشت جهانی کاهش مرگ و میر مادران است، دست یابیم. همچنین باید در 5 سال آینده نیز این مهم محقق شود که وقوع مرگ های قابل پیشگیری کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار