مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت :هدفگذاری ادارات ورزش و جوانان شهرستانها به منظور بررسی عملکرد آنها و برنامه ریزی برای سال 95 در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرامرز کیانی زاده اظهار کرد: در راستای هدفگذاری و برنامه ریزی برای هیأتهای ورزشی استان و واحدهای مختلف اداره کل، جلسات هدفگذاری ادارات ورزش و جوانان شهرستانها نیز در حال برگزاری می باشد.

وی افزود: جلسات هدف گذاری با هیات های ورزشی استان را به منظور تحقق اهداف مان از سال 93 تاکنون برگزار کرده ایم و هدف این بوده است که در ورزش خوزستان یک گام به جلو حرکت کنیم.

کیانی زاده با بیان اینکه جلسات هدفگذاری نتایج بسیار خوبی در پی داشته است،خاطرنشان کرد: کسب رتبه دوم کشور در گروه اول استانها با اختلاف امتیاز بسیار کم با استان نخست،اصفهان نشان از حاکم بودن برنامه مداری،حرکت هدفمند رو به جلو و نهایت بهره گیری از ظرفیت،توانمندی و شایستگی  ورزش استان دارد.

وی ادامه داد:بر همین اساس برای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها نیز جلسات هدف گذاری برگزار می کنیم و در این جلسات تمام آیتم هایی که نشان دهنده رشد، ارتقا و توسعه ورزش شهرستان هستند،مورد بررسی قرار می گیرند.

کیانی زاده افزود: ما سال 94 را سال پایه و سال 95 را سال رشد و توسعه قرار داده ایم.طبق جلسات و جداولی که در اختیار داریم، مشخص می شود که شهرستانها در سال 94 به چه عدد و ارقامی دست پیدا کرده اند و در سال 95 با یک گام به جلو در آیتم مربوطه می خواهند به کجا برسند.

وی تصریح کرد:تمامی شهرستانها می بایست یک برنامه هدفمند داشته باشند و در راستای محقق کردن اهداف و دستیابی به چشم انداز در نظر گرفته شده گام بردارند.

 مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد:جلسه هدفگذاری اداره ورزش و جوانان شهرستان اهواز روز گذشته با حضور معاون ورزشی اداره کل ،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و کارشناسان برگزار گردید و طی آن نقاط ضعف و قوت و عملکرد سال گذشته و برنامه های این شهرستان برای سال 95 بر اساس شاخص های عمومی و اختصاصی وزارتی و استانی بررسی گردید.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار