مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین از برگزاری ۵۰ برنامه فرهنگی و مذهبی ویژه گرامیداشت دهه کرامت با محوریت روحانیون در شهرستان قاین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با محوریت روحانیون مستقر و طرح هجرت و بومی بیش از ۵۰ عنوان برنامه فرهنگی و مذهبی ویژه گرامیداشت دهه کرامت در سطح شهر و روستاهای این شهرستان در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام علیپور با بیان اینکه تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن دختران و پسران جامعه را هدف قرار می‌دهد ، افزود : یکی دیگر از اهداف برگزاری این جشن‌ها تبیین نقش دختران در جامعه و سخنرانی پیرامون موضوع عفاف و حجاب است.

وی گفت: دهه کرامت بهترین فرصت برای اشاعه فرهنگ رضوی است.

حجت‌الاسلام علیپور اظهار داشت: این دهه که با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و با ولادت حضرت امام رضا (ع) ختم می‌شود به یک جریان فرهنگی و دینی در کشور تبدیل‌شده است.

وی افزود : تشریح مسائل اعتقادی، پاسخ به مسائل شرعی، برگزاری مراسم جشن و مولودی‌خوانی، برگزاری گفتمان‌های دینی، آذین‌بندی معابر و مساجد و برپایی ایستگاه‌های صلواتی ازجمله برنامه‌هایی است که در ایام دهه کرامت در شهرستان قاین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار