مسئولان شبکه بهداشت و درمان ایذه بیش از چند ماه از شروع به کار این مراکز گذشته اما براساس مکاتباتی که شده و به آنها اعلام کردند که پروانه ساخت بگیرند اما هیچ‌گونه پیگیری نکردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئیس شورای شهر ایذه گفت:کار ساخت مراکز درمانی ایذه از سوی شهرداری متوقف نشده اما در صورت عدم پیگیری مسئولان بهداشتی شهرستان برای احداث این مرکزها قطعا جلوی ساخت انها گرفته می‌شود.

هدایت‌الله سلحشور اظهار داشت:شبکه بهداشت و درمان ایذه در چند محل مختلف در حال ساخت و ساز بوده ‌که یکی از آنها اورژانس بیمارستان است و دیگری درمانگاه که در ساختمان بهداشت قدیم بوده در حال انجام شدن هستند.

وی با اشاره به تذکر شهرداری به شبکه بهداشت و درمان ایذه به سبب عدم صدور مجوز پروانه ساخت عنوان کرد: قانون برای همه یکسان است در خصوص ساخت و سازها قاعدتا اینها بایستی اقدامات لازم را انجام می‌دادند و پروانه ساخت وساز می‌گرفتند.

رئیس شورای شهر ایذه بیان کرد: متاسفانه مسئولان شبکه بهداشت و درمان ایذه بیش از چند ماه از شروع به کار این مراکز گذشته اما براساس مکاتباتی که شده و به آنها اعلام کردند که پروانه ساخت بگیرند اما هیچ‌گونه پیگیری نکردند.

سلحشور در پاسخ به این پرسش مبنی که آیا امروز شهرداری کار ساخت مراکز بهداشت و درمان ایذه را متوقف کرده است، افزود: امروز شهرداری به محل ساخت این مراکز رفته و به آنها تذکر داده که اگرمراحل قانونی ساخت این مراکز درمانی را پیگیری نکنید قطعا متوقف می‌شوند. اما کار ساخت این مراکز در حال حاضر متوقف نشده است.

وی عنوان کرد: شبکه بهداشت و درمان هیچ‌گونه پیگری برای پروانه ساخت انجام نداده است، البته اگر روال قانونی را انجام ندهند کار ساخت این مراکز متوقف می‌شود.

رئیس شورای شهر ایذه به بدهی  شبکه بهداشت و درمان ایذه اشاره کرد و گفت: شبکه بهداشت و درمان ایذه بیش از 5میلیارد بابت عوارض به شهرداری بدهکار است که این موضوع را نیز با رئیس دانشگاه علوم پزشکی در میان گذاشتیم.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.