رئیس تبلیغات اسلامی زاهدان گفت: با برگزاری نشست‌ها و گفتمان‌های دینی گامی مؤثر در راستای توسعه و اعتلای فرهنگ دینی بانوان دربرداریم.

برگزاری نشست‌ها و گفتمان‌های دینی برای توسعه فرهنگ بانوانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛حجت‌الاسلام علی خیورگفت: خانواده به عنوان اولین کانونی که فرد در آن قرار می‌گیرد دارای اهمیت شایان توجهی است و اولین تأثیرات محیطی که فرد دریافت می‌کند از محیط خانواده است و حتی تأثیرپذیری فرد از سایر محیطها می‌تواند نشأت گرفته از همین محیط خانواده باشد.

وی افزود: کانون خانواده اولین و بهترین مدرسه برای رشد جوامع بشری است و به عبارتی خانواده مهمترین کانون برای تربیت دینی و اسلامی فرزندان است و این امر اصلی‌ترین وظیفه والدین است.

رئیس تبلیغات اسلامی زاهدان تصریح کرد: در شرایط فعلی و با توجه به مشکلات جامعه افراد خانواده کمتر فرصت می کنند درکنار هم باشند و باهم گفتگو و یا درد و دل کنند و این امر خود به خود تهدیدی برای سلامت نهاد خانواده خواهد بود به همین علت باید خانواده ها به این امر توجه کافی داشته باشند و روابط میان خود و فرزندانشان را بر پایه صداقت، عشق و عاطفه بنا کنند.

حجت‌الاسلام خیور تصریح کرد: شخصیتهای بزرگ، بیشتر موفقیت خود را مرهون مادرانی می‌دانند که به وظایف ویژه خود عمل کرده‌اند و در ساختن شخصیتی مؤثر از آنان نقش اساسی داشته‌اند، لذا اسلام زن را به مسئولیت پرورش نوباوگان باغ بشریت متعهد می‌کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار