مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت:طی چهار ماه امسال تعداد ۴۲ مورد حکم امحای کالاهای بهداشتی صادر شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ممیزی افزود : طی چهار ماه امسال قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی به استان زنجان بدلیل همجواری با استانهای مرزی کشور افزایش یافته است.

وی ادامه داد : یکی از مواردی که همواره مورد توجه قاچاقچیان قرار گرفته استلوازم آرایشی و بهداشتی و محصولات خوردنی و آشامیدنی است.

ممیزی اضافه کرد :متاسفانهدر بخش آرایشی و بهداشتی یکی از مواردی که باعث افزایش قاچاق اینگونه محموله شده استخرید کالاهای قاچاق توسط شهروندان و عرضه کالای قاچاق در سطح بازار مصرف استدر حالی که مصرف اینگونه مواد بدلیل نداشتن استانداردهای لازم،نحوه تولید بسیار غیربهداشتی،نگهداری غیراصولی در انبارها و شرایط حمل در خودروهای شخصی،باعث وارد شدن صدمات جدی وغیرقابل جبران خواهد می شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خاطر نشان کرد :احکام صادر شده برایپرونده های ورودیدر این بخش با مجازات های قانونی از جمله جزای نقدی سه تا پنج برابر و همچنین درصورت تایید غیرقابل مصرف بودن کالاها از سوی دانشگاه علوم پزشکی، معدوم نمودن کالاها نیز جزو احکام صادره خواهد بود.

گفتنی است: طی چهار ماه سالجارینیز قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی به استان زنجان بدلیل همجواری با استان های مرزی کشور افزایش یافته به نحوی که پرونده های متعددی در این زمینه تشکیل و منجر به صدور حکم شده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.