مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت : وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ممیزی افزود :در کشف های مهم صورت گرفته در استان زنجان ،محموله های متعدد کالای خارجی از سه دستگاه خودرو کشف و ضبط شد.

وی کالاهای مکشوفه را اینگونه بیان کرد :هزارو 57 عدد آبپاش چمن ، هزارو440 عدد واکس مو،4هزارو938ثوب انواع پوشاک،4هزارو320 عدد شکلات، 840 بسته لوازم آرایشی و 96 عدد خمیردندان از جمله کالاهای کشف شده از سه دستگاه خودرو قاچاق است.

ممیزی با اشاره به اهمیت موضوع و وجود کالاهای بهداشتی در محموله ها اعلام کرد : شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان به صورت خارج از نوبت اقدام به تشکیل پرونده کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه کالاها به صورت قاچاق وارد کشور شده است،اظهار داشت : با انجام تحقیقات لازم وطبق نظریه کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی،کالاهای آرایشی و بهداشتی و شکلات های مکشوفه غیر قابل مصرف انسانی است.

ممیزی با تأکید براینکه شکلات ها و لوازم آرایشی و بهداشتی امحا شده و خودروی حامل و مابقی کالاها به نفع دولت ضبط شده است،اظهار داشت : عاملین قاچاق به پرداخت جریمه نقدی به میزان ۷۷۵ میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه کالاها به صورت قاچاق وارد کشور شده است، اظهار داشت: با انجام تحقیقات لازم وطبق نظریه کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی، کالاهای آرایشی و بهداشتی و شکلات های مکشوفه غیر قابل مصرف انسانی است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.