تیم ملی بسکتبال بانوان کانادا در یک بازی آسان مقابل نماینده آفریقا به پیروزی رسید .

پیروزی آسان کانادا مقابل سنگالبه گزارش خبرنگار ورزشی دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، رقابت های بسکتبال المپیک در بخش بانوان با انجام دیدار دو تیم کانادا و سنگال در دور سوم مرحله گروهی گروه دوم بازی ها  به پایان رسید . 

کانادایی ها که پیش از این دیدار موفق شده بودند در مقابل تیم های چین و صربستان به پیروزی برسند در یک دیدار آسان با نتیجه تنها نماینده قاره سیاه در رقابت های زنان بسکتبال المپیک را شکست دادند . 

سنگالی ها که پیش ازاین  در مقابل  آمریکا و چین صد تایی شده بودند باز هم در این بازی شکست خوردند تا عملا دیگر امیدی به صعود نداشته باشند . 

کوارتر اول این بازی با درخشش لحظه ای سنگالی ها آغاز شد به طوری که آن ها در همان ابتدا موفق شدند با رقیبشان اختلاف خوبی پیدا کنند . 

اما این اختلاف کافی نبود و در ادامه راه کانادایی ها به بازی بازگشتند و موفق شدند با نتیجه 17 – 10 به برتری برسند .

کوارتر دوم هم تفاوت چندانی با قبل نداشت و باز هم این کانادایی ها بودند که توانستند با اختلاف اندک 2 امتیازی ، 16 – 14 پیروز شوند . 

سنگالی ها که کنترل بازی را از دست داده بودند باز هم نتوانستند کاری از پیش ببرند و کوارتر سوم را هم با نتیجه 22 – 17 واگذار کردند . تا در نهایت بازی به کوارتر آخر کشیده شود . آن ها کوارتر آخر را 17 -13 بردند و اگر چه کانادایی ها نتوانستند مانند همسایه جنوبیشان سنگال را در پایان  صد تایی کنند اما در نهایت با نتیجه 68 – 58 به برتری رسیدند .  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار