هواپیماهای تهدید شده در بلژیک، بدون حادثه فرود آمدند

هر دو هواپیمایی که در بلژیک تهدید به بمب گذاری شده بودند، بدون حادثه ای فرود آمدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ تلویزیون دولتی وی آر تی بلژیک روز چهارشنبه اعلام کرد هر دو هواپیمایی که به مقصد فرودگاه بروکسل در پرواز بودند و تهدید به بمب گذاری شده بودند، بدون هیچ حادثه ای در فرودگاه به زمین نشستند.

اریک فان در سیپت دادستان بلژیک در این باره گفت دفتر وی از تهدید به وجود بمب در این دو هواپیما آگاه شد و تحقیقات مربوطه را آغاز کرد.

وی از بیان جزئیات بیشتر در این باره خودداری کرد. وی افزود تیم خنثی سازی بمب به فرودگاه زاونتم اعزام نشد. اعلام این موضوع در حالی است که سخنگوی پلیس فرودگاه بروکسل در این باره گفت تهدید وجود بمب در هواپیماها همچنان به قوت خود باقی است، اما در حال حاضر هیچ مشکلی در فرودگاه زاوتنم وجود ندارد.

بر اساس گزارش های منتشر شده، هر دو این هواپیماها به سلامت به زمین نشستند. یک فروند از این دو هواپیما، از مبدا اسلو به بروکسل پرواز کرده بود. رسانه های بلژیک پیشتر اعلام کردند شماری از هواپیماهایی که به مقصد فرودگاه بروکسل در پرواز بودند، به دیگر فرودگاه ها هدایت شدند.

حملات انتحاری نیروهای افراطی در فرودگاه بروکسل و یک ایستگاه مترو در این شهر که ماه مارس گذشته رخ داد، 32 قربانی گرفت. شماری از عاملان حملات ماه نوامبر گذشته در پاریس، در بلژیک مستقر بودند. قربانیان این حملات به 130 نفر رسید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار