پهپادهای حزب الله لبنان برای اولین بار مواضع گروه‌های تروریستی را در جنوب شهر حلب در سوریه هدف قرار دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی وی، به گزارش روز چهارشنبه گروه رسانه جنگ مقاومت لبنان، پهپادهای حزب الله لبنان روستای خلصه را در حومه جنوبی حلب هدف قرار دادند و مواضع گروه های تروریستی را منهدم کردند.

بخش رسانه ای حزب الله تصاویری از لحظه بمباران مراکز استقرار و خودروهای گروه های القاعده و ارتش آزاد را در اطراف روستای خلصه منتشر کرده است.

به گزارش منابع عربی، حزب الله پیشتر برای بمباران مواضع گروه تروریستی جبهه النصره در منطقه عرسال لبنان از پهپاد استفاده کرده بود و این اولین باری است که حزب الله لبنان برای هدف قرار دادن مواضع تروریست‌ها در سوریه از پهپاد استفاده می‌کند.

گفتنی است روستای خلصه در ماه ژوئیه گذشته و پس از تسلط معارضان مسلح بر منطقه تل العیس و خان طومان، به اشغال گروه تروریستی جیش الفتح درآمد.

در همین حال خبرگزاری رسمی سوریه، سانا، گزارش داد در حملات راکتی معارضان مسلح به محله‌های الاعظمیه و صلاح الدین در شهر حلب یک شهروند سوری کشته و 14  تن مجروح شدند.

گفتنی است، گروه تروریستی جیش الفتح در حملات روزهای اخیر به حلب بیش از 142 غیرنظامی سوری از جمله 48 کودک و 31 زن را کشته شده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، در حملات تروریست‌ها به حلب همچنین 672 تن زخمی شده‌اند.

بعلاوه المنار گزارش داد، نیروهای ارتش سوریه با عقب راندن گروه‌های تروریستی کنترل شهرک حوش نصری در غوطه شرقی دمشق را به دست گرفتند.

سوریه از سال 2011 (1389) صحنه ناآرامی‌های مرگبار است. براساس گزارش مرکز پژوهش‌های سیاسی سوریه که در تاریخ 22 بهمن 1394 منتشر شد، حدود 470 هزار نفر از مردم سوریه به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این ناآرامی‌ها کشته و بیش از 1.9 میلیون نفر زخمی شده‌اند.

در جنگ پنج ساله سوریه میلیون‌ها نفر نیز در داخل و خارج از این کشور جنگ زده آواره شده‌اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
ومکروومکرالله والله خیرالماکرین .با خدای بزرگ دشمنی کردن عاقبتش ذلت ونابودی است .انشا ....
آخرین اخبار