مدیرعامل پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حدود 60 بازرس فعال برای توزیع عادلانه سوخت در استان حضور دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ ابوالفضل روح‌اللهی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه کهگیلویه و بویراحمد از جمله استان‌هایی است که در تأمین و توزیع سوخت مشکلی ندارد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود مخازن نفتی در استان، ظرفیت مخازن نفتی را بالغ بر 26.5 میلیون لیتر عنوان کرد و گفت: از حیث ذخیره‌سازی فرآورده‌ها مشکلی نداریم.

وی تأمین، نگهداشت، توزیع عادلانه فرآورده‌های نفتی و ارائه خدمات مطلوب به مصرف‌کنندگان را از مهم‌ترین رسالت‌های این شرکت بیان کرد و یادآور شد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تاکنون به خوبی این رسالت‌ها را در استان اجرا کرده است.

روح‌اللهی، تعداد خانوارهایی که هنوز گازرسانی نشده‌اند را کمتر از 70 هزار خانوار عنوان کرد و ضمن تقدیر از همکاری خوب شرکت گاز در این زمینه، افزود: با اجرای گازرسانی، این خانوارها دیگر نیازی به سوخت‌رسانی ندارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 275 باب جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، خاطرنشان کرد: 11 باب از این جایگاه‌ها در شهرها و 264 باب دیگر در روستاهای استان وجود دارند ضمن اینکه سه باب جایگاه سوخت مایع و سه باب جایگاه سی ان جی در دست احداث داریم.

مدیرعامل پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد از حضور فعال بازرسین ویژه نظارت بر توزیع عادلانه سوخت در استان خبر داد و گفت: حدود 60 بازرس فعال و دارای کارت همراه با گشت‌های نظارت در محل‌ها حضور دارند تا سوخت به صورت عادلانه توزیع و به دست مصرف‌کننده واقعی برسد.

وی این اقدام را بسیار موثر و مفید دانست و بیان کرد: با حضور و نظارت گشت‌های ویژه توزیع سوخت، کار سوخت‌رسانی به مصرف کننده واقعی به صورت مطلوب تری انجام خواهد گرفت.

روح‌اللهی اکثر فروشندگان سوخت را فروشندگان مناطق عشایری و روستایی عنوان کرد و بر فروش و توزیع عادلانه فرآورده‌ها در این مناطق توسط فروشندگان تأکید کرد.

وی، تعداد دستگاه‌های حمل فرآورده‌های نفتی استان را 116 دستگاه بیان کرد و گفت: چهار برابر ظرفیت توزیع دستگاه نفت کش داریم.

روح‌اللهی با اشاره به اینکه در محل، تأمین، تأسیسات و توزیع مشکلی نداریم، گفت: فروشندگان باید فرآورده‌ها را به درستی توزیع کنند تا مردم در مناطق مختلف به خصوص در فصل زمستان مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.