تیم اطلاع‌رسانی و ارتباطات مردمی در فرمانداری یزد تشکیل شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛سرپرست فرمانداری یزدگفت: تیم اطلاع‌ رسانی فرمانداری یزد به ‌منظور حضور فعال در عرصه اطلاع‌رسانی و ارتباطات مردمی تشکیل‌شده است.

  سالاری افزود: رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی رابه عنوان پل ارتباطی مردم و مسؤولان یاد کرد و اظهار داشت: صدا و سیمای یزد نیز تلاش کرده حرف مردم به مسؤولان منتقل شود و پاسخ مسؤولان نیز به مردم انتقال داده شود.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات سال گذشته، صدا و سیمای مرکز یزد و دیگر رسانه‌ها پابه‌پای مسؤولان اجرایی انتخابات از هیچ کوششی دریغ نکرد، ابراز امیدواری کرد: این سازمان در روند برگزاری سرشماری نفوس مسکن سال 95 و انتخابات سال آینده نیز در جذب مشارکت حداکثری مردم اقدام کند.

سالاری ادامه داد: توجه به نظرات مردمی و ارتباط با اقشار مختلف جامعه به عنوان اصلی‌ترین وظایف این تیم تعریف ‌شده است.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن هفته دولت خواستار اطلاع‌رسانی جامع و کامل در مورد اقدامات صورت گرفته دولت توسط صدا و سیمای مرکز یزد شد.

معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری یزد نیز در این نشست ضمن تقدیر از اقدامات صدا و سیمای مرکز یزد در حوزه فرهنگ‌سازی ترافیک اظهار داشت: تولید برنامه‌های آموزشی در حوزه ترافیک شهری و آگاه‌سازی مردم در این رابطه یکی از مقوله‌هایی بوده که مورد توجه شورای ترافیک استان و شهرستان است.

امیر شاکری تأکید کرد: حوزه فنی و عمرانی فرمانداری همواره در حال رصد مسائل شهر و شهرستان بوده و اولویت خود را در بحث آب شرب و کیفیت مطلوب آن پایه‌گذاری کرده است.

وی با بیان اینکه در بازه‌های زمانی مختلف اولویت‌های مشخصی علاوه بر امور جاری معاونت دنبال می‌شود، اظهار داشت: در حال حاضر موضوعاتی نظیر ساماندهی سد معبرهای صورت گرفته توسط برخی از اصناف، بهینه‌سازی انرژی و تعویض پلاک‌های ناخوانای خودروها در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار