دومین همایش یک روزه روسای 18شعبه بانک مهر اقتصاد استان گیلان در سالن اجتماعات شهرک تاریخی ماسوله برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان گیلان با تشریح سیاست های بانک مهر اقتصاد در سال 95 گفت: مهمترین سیاست های سال 95 مبنی بر کاهش قیمت تمام شده پول، بهبود ترکیب، سرعت مصارف و کاهش درصد مبلغ مطالبات و معوق است که تمام روسای شعب باید در راستا تحقق این سیاست ها بانک مهر اقتصاد تلاش کنند.

فریدون حاجی زاده به دریافت معوقات در زمینه پرداخت تسهیلات بیشتر و رونق اقتصادی استان اشاره و خاطرنشان کرد: روسای شعب باید در دریافت معوقات تلاش بیشتری کنند و با طرح استمهال از کسانی که معوق بانکی دارند کمک کنند.

وی بر لزوم رعایت پرداخت تسهیلات در قالب طرح صمیم متناسب با بودجه تاکید کرد و افزود: در ماه های آینده طرح های تسهیلاتی جدید ابلاغ می شود .

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد گیلان همچنین به لزوم توجه جدی به بوجه ابلاغی شعب در بخش های منابع، مصارف، معوقات و سود زیان اشاره کرد.

معاون هماهنگی سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه ضمن قدردانی از کارکنان بانک مهر اقتصاد استان گیلان گفت: تنوع تسهیلاتی و پرداخت متناسب با نیاز اقشار جامعه و حضور بسیجی وار پرسنل این بانک از خصوصیات بانک مهر اقتصاد است.

سرهنگ بایرامی افزود: بانک مهر اقتصاد با توجه به اینکه از نیروهای بسیجی و ارزشی فعال تشکیل شده است تلاش آنها برای تحقق اقتصاد مقاومتی قابل تقدیر و ارزشمند است و نقش موثری را در ایجاد اشتغال و توسعه اقتصاد کشور دارد. 



انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.