رئیس فنی و حرفه‎ای شهرستان کبودراهنگ از ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از 900 نفر خبر داد.

آموزش‌های مهارتی به 900 نفر در کبودراهنگبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ هادی قادری با بیان اینکه آموزش‎های فنی و حرفه‌ای بستری مناسب به منظور ایجاد اشتغال جوانان جویای کار است، اظهار کرد: با گذراندن دوره‎های آموزش مهارتی توانایی و استعدادهای افراد شکوفا و زمینه ورودشان به بازار کار آسان‎تر می‎شود.

وی گفت: با تکیه بر الگوی آموزش‎های بازارمحور در این مرکز می‌توان زمینه ایجاد اشتغال مولد و پایدار برای جوانان این شهرستان را فراهم کرد.

رئیس فنی و حرفه‌ای کبودراهنگ افزود: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان در دو مرکز ثابت آموزشی برادران و خواهران و در هشت بخش آموزشی اعم از مرکز ثابت سیار شهری و روستایی، پادگان، ندامتگاه، اصناف و صنایع، جوار دانشگاهی و آموزشگاه‌های آزاد فعال است.

وی ادامه داد: سال گذشته بیش از 2 هزار و 500 نفر آموزش مهارتی به کارآموزان و کارجویان ارائه شده که معادل 491 هزار نفرساعت در قالب 136 دوره در 29 کارگاه آموزشی برگزار شده است.  
قادری خاطرنشان کرد: از این تعداد آموزش 500 نفر در بین روستاییان در راستای رعایت عدالت آموزشی و طرح توانمندسازی برگزار شد.

وی با بیان اینکه 450 نفرساعت نیز با همکاری بخش خصوصی و آموزشگاه‌های آزاد برگزار شد، تصریح کرد: در چهار ماهه امسال به 900 نفر آموزش مهارتی ارائه شده که معادل 113 هزار نفرساعت و در قالب 56 دوره در 18 کارگاه آموزشی بود.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار