همدان؛

معرفی تیم های صعود کننده مسابقات فوتبال 3 نفره در همدان

پس از برگزاری دور نخست مسابقات فوتبال سه نفره جشنواره ورزش همگانی دانشگاه آزاد کشور چهره 16 تیم راه یافته به مرحله مشخص شدند.

معرفی تیم های صعود کننده مسابقات فوتبال 3 نفره در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جشنواره کشوری ورزش همگانی دانشگاه آزاد در بخش آقایان که از صبح دوشنبه به میزبانی همدان آغاز شده است، دومین روز خود را با برگزاری مسابقات فوتبال و بسکتبال سه نفره پیگیری کرد.

در رشته فوتبال گل‌کوچک 22 تیم حاضر در 6 گروه تقسیم‌بندی شدند و به شکل دوره‌ای از صبح امروز مسابقات خود را در سالن ورزشی امام علی(ع) دانشگاه آزاد همدان پیگیری کردند.
به گفته مسؤولان فنی رشته فوتبال گل‌کوچک این رقابت‌ها در نصف زمین استاندارد فوتسال و در دو تایم 10 دقیقه‌ای و با سه بازیکن برگزار خواهد شد.

در دور مقدماتی و دوره‌ای این رقابت‌ها  28 مسابقه در دو زمین انجام شد تا چهره 16 تیم برتر مشخص شود.

قرار بود در پایان مرحله نخست و بعد از بازی‌های دوره‌ای دو تیم برتر هر گروه به همراه چهار تیم سومی که بهترین عملکرد را داشته باشند راهی مرحله بعدی شوند که به این ترتیب بر اساس جدول 16 تیم راه یافته به شرح ذیل باید روز چهارشنبه برابر هم به میدان بروند.

کرمانشاه ** البرز

مازندران** خوزستان

لرستان** علوم و تحقیقات

چهارمحال و بختیاری** خراسان شمالی

فارس** همدان

مرکزی** خراسان رضوی

آذربایجان شرقی** قم

گلستان ** کرمان

گفتنی است، جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور تا دوم شهریورماه و در رشته‌های طناب‌کشی، روپایی، بسکتبال سه نفره، فوتبال گل‌کوچک، دارت، پرتاب آزاد بسکتبال و آمادگی جسمانی به میزبانی همدان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.