مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: تنها راهکار مقابله و مواجهه با آسیب های اجتماعی و تبعات آن‌، توجه و تمسک به قرآن و عترت و نهادینه کردن آن در جامعه دانست.

تمسک به قرآن و عترت تنها راهکار مقابله با آسیب های اجتماعیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام علی دشتکی در نشست کمیته آسیب های اجتماعی با اشاره به اینکه قرآن و عترت به‌ عنوان راهنمای سعادت بشریت باید در همه امور زندگی اجتماعی وفردی مورد توجه قرارگیرند، افزود: مدنظر قراردادن راهکارها و هدایت های قرآن و عترت در برنامه ریزی های مختلف به خصوص در بخش فرهنگی به معنای محتوا بخشی و هدفمندکردن این برنامه ها است.

وی با اشاره به تهاجم همه جانبه دشمنان علیه جهان اسلام به ویژه ایران اسلامی وحرکت در راستای سست کردن اعتقادات و باورهای مردم به‌ویژه نسل جوان، گفت: اگر دراین خصوص غفلت و کم کاری صورت گیرد آسیب ها و ضربه های این تهاجم بسیار مهلک و سنگین خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان افزود: اعتقادات دینی و مذهبی به‌عنوان سد محکم و نفوذ ناپذیر می تواند انسان را در مقابل ناهنجاری ها و انحرافات محفوظ و مصون نگه دارد.

دشتکی گفت: توجه به نشر و گسترش فرهنگ و معارف دینی و اعتقادی یک ضرورت و نیاز اساسی است که باید بیش از پیش به آن پرداخته شده و با برنامه ریزی صحیح و هدفدار و بهره گیری از همه ظرفیتها و توانمندی ها در راستای تحقق جامعه ای دین مدار بر اساس سبک زندگی اسلامی تلاش کرد.

حجت‌الاسلام علی دشتکی استقامت در مسیر توحیدی را نشانه استحکام اعتقادات دینی ومذهبی دانست و با بیان اینکه ریشه همه ناهنجاریهای اجتماعی عدم توجه کافی و عمیق به فرهنگ و معارف دینی است، گفت: همه ما مسئولیت سنگینی را در خصوص تعمیق بخشی به اعتقادات مردم عهده دار هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: تعمیق اعتقادات و باورهای دینی و مذهبی مهمترین بازدارنده و راهکار برای مقابله با ناهنجاریهای اجتماعی است.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار