ملی پوش بسکتبال کشورمان گفت: تیم ملی بسکتبال آمریکا شرایط خوبی را دارد و قطعا شانس قهرمانی در المپیک ریو2016 را خواهد داشت.

ساهاکیان: شانس تیم ملی آمریکا برای قهرمانی، بیشتر از سایر تیم ها است اوشین ساهاکیان در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از نظر من تیم ملی بسکتبال آمریکا،قهرمان المپیک ریو 2016 می شود زیرا لیگ هایی که در آنجا برگزار می شود از سطح کیفی بالایی برخوردار هستند وهمچنین تیم آمریکا در حال حاضر بر تمام حریفان المپیکی خود غلبه کرده است و هیچ تیمی قدرت شکست این تیم را نخواهد داشت.

ساهاکیان افزود: تیم بسکتبال آمریکا از دو ترکیب مختلف تشکیل شده است،بازیکنان با تجربه که قبلا در این رقابت ها حضور داشتند و نیزبازیکنان جوان و این تیم مختلط  همیشه سعی می کند که به بهترین نحو در میدان  حاضر شود. پس از تیم آمریکا،استرالیا، صربستان ،کرواسی تیم های مطرح بسکتبال در المپیک ریو هستند.

ملی پوش بسکتبال کشورمان درباره بازی های فیبا چلنج اظهار داشت: حضور تماشاچیان و حمایت آنها در سالن نقش پررنگی در قهرمانی تیم ایران خواهد داشت و درباره تیم ها باید بگویم که تیم چین به احتمال قوی تیم دوم خود را  آورد اما این به این معنا نیست که تیم دومش تیم ضعیفی است،زیرا تیم دوم چین همانند تیم اصلیش در تورنمت های زیادی شرکت کرده است و تجربه بالایی دارد بنابراین نباید این تیم را دست کم گرفت.

ساهاکیان عنوان کرد: از میان حریفانمان،تیم کره جنوبی بسیار قوی است همچنین تیم چین تایپه اگر با ترکیب اصلیش در میدان ظاهر شود کمی کار ما سخت خواهد شد، اما یک ماه به رقابت های فیبا چلنج مانده است و تیم ایران با تمریناتی که انجام می دهد می تواند بهترین عملکرد را در این بازی ها داشته باشد.

وی بیان کرد: بازی های سختی را پیش رو داریم و به سبب اینکه این بازی ها در تهران برگزار می شود وهمه انتظار قهرمان شدن را از ما  دارند اما در این یک ماه باقی مانده تلاش می کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

ساهاکیان در پایان، درباره لیگ بسکتبال گفت: دوست دارم هر تیمی که شرایطش بهتر بود به آن تیم بروم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار