طی چهار ماه نخست سال جاری 220 انشعاب غیرمجاز آب به مجاز در ارومیه تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، بخشعلی حاتم‌زاده برنامه‌ریزی، ساماندهی و نظارت بر مصرف غیرمجاز را از برنامه‌های اولویت‌دار امور آب و فاضلاب ارومیه عنوان کرد و اظهار داشت: در این راستا تلاش می‌شود تا انشعابات غیرمجاز شناسایی شده و تبدیل به مجاز شود.

وی به انشعابات آب غیر مجاز شناسایی شده و تبدیل به مجاز شده در شهرستان ارومیه طی چهار ماه نخست سال 95 اشاره کرد و یادآور شد: امسال تعداد 294 مورد انشعاب غیرمجاز آب در ارومیه شناسایی شده که از این تعداد 220 انشعاب نیز پس از طی فرایند قانونی تبدیل به مجاز شده است.

حاتم‌زاده ادامه داد: انشعابات آب غیر مجاز آب شناسایی شده در شهرستان ارومیه 266 مورد مربوط به بخش مسکونی و 28 مورد مربوط به بخش غیرمسکونی بوده که از این تعداد 206 مورد در بخش مسکونی و 14 مورد در بخش غیرمسکونی به انشعاب مجاز تبدیل شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه با تاکید بر اینکه ساماندهی انشعاب‌ها و نظارت بر کاهش مصرف غیرمجاز در دستور کار امور آب و فاضلاب ارومیه قرار دارد، خواستار شد: همشهریان با مراجعه به امور آب و فاضلاب نسبت به تبدیل انشعاب غیرمجاز به مجاز اقدام کنند.

حاتم‌زاده با بیان اینکه ارائه خدمات مطلوب آبرسانی با همکاری مشترکان و استفاده قانونی و صحیح از آب میسر خواهد بود، ادامه داد: افت فشار و هدر روی آب، شکستگی انشعابات و... از آثار مخرب استفاده از انشعاب‌های غیرمجاز آب محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: وجود انشعابات غیرمجاز ، بروز مشکلات متعدد در روند آبرسانی و شبکه توزیع آب شرب را در پی دارد و در این راستا تیم اتفاقات و گشت تخلفات امور آب و فاضلاب ارومیه به صورت جدی با انشعابات غیرمجاز برخورد می‌کند.

مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انشعابات فاضلاب غیر مجاز شناسایی شده و تبدیل مجاز شده در ارومیه، متذکر شد: طی چهار ماه نخست سال جاری تعداد 71 مورد انشعاب غیرمجاز فاضلاب در ارومیه شناسایی شده و از این تعداد 43 انشعاب تبدیل به مجاز شده است.

وی ادامه داد: انشعابات فاضلاب غیرمجاز شناسایی شده در شهرستان ارومیه 58 مورد مربوط به بخش مسکونی و 13 مورد مربوط به بخش غیرمسکونی بوده که از این تعداد 42 مورد در بخش مسکونی و یک مورد در بخش غیرمسکونی به انشعاب مجاز تبدیل شده است.

انتهای پیام/س

برچسب ها: انشعاب ، غیر مجاز ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.