نوزدهم مرداد ماه بزرگداشت شاهچراغ (ع) معروف به سید السادات الاعاظم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ وقتی فارغ از شلوغی های شهر به دنبال کنج خلوتی هستی تا لحظه ای آرام بگیری نگین درخشان شاهچراغ است که تو را به سوی خود می خواند . 

تنها مجاورانش نیستند که میهمان احمد ابن موسی می شوند. مردو زن، کوچک و بزرگ، پیر و جوان، ایرانی و غیر ایرانی به دیدارش می آیند. 

یک گردشگر خارجی که اهل بلژیک است و برای بازدید از شاهچراغ به این استان مطهر آمده درباره شاهچراغ می گوید: انعکاس نور و فضای معنوی شاهچراغ او را جذب خود کرده است و وقتی مردم را می بیند که در این فضای معنوی با خدا صحبت می کنند به او حس خوبی دست می دهد.

حرم مطهر شاهچراغ که در مرکز شهر شیراز واقع شده با بخش های دارااشفا، مشاوره، بخش پاسخ گویی به مسائل شرعی و موزه به زایران و میهمانان خدمات ارایه می دهد. 

معاون تبلیغات اسلامی آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) گفت: در بخش پزشکی در طول شبانه روز به زائران و مجاوران حرم خدمات پزشکی ارایه می شود به گفته سلامی یش بینی می شود با اجرای طرح عمرانی حرم مطهر شاهچراغ با عنوان بین الحرمین دردو سال آینده این آستان مطهر به 570 هزار مترمربع هزار متر مربع توسعه پیدا کند.

شاهچراغ (ع) فرزند امام هفتم و برادر بزرگوار امام رضا (ع)  و حضرت معصومه سلام علیها است. به برکت وجود بارگاه ملکوتی شاهچراغ است که شیراز سومین حرم اهل بیت در ایران نام گرفته است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار