شهردار خرم‌آباد گفت: بیش از ۲۰۰ فقره از صنوف آلاینده اعم از مشاغل پرسروصدایی همچون جوشکاری‌ها به شهرک صنوف آلاینده قاضی در خارج از شهر خرم‌آباد منتقل می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از لرستان؛  یحیی عیدی بیرانوند ظهر در حاشیه آئین کلنگ زنی مسجد شهدای شهرداری این شهرستان اظهار داشت: سال گذشته در مراسم عزاداری اربعین بیش از 40 هزار زائر که به ورودی‌های این شهر وارد و یا خارج شدند توسط شهرداری پذیرایی شده است.
 
وی با اشاره به احداث مسجدی در ورودی شهر از سمت پلدختر عنوان کرد: احداث این مسجد نیز آغازشده که این مسجد بااعتباری بالغ‌بر 200 میلیون تومان و با زیربنای 100 مترمربع در حال احداث است و به‌زودی نیز یک پل عابر پیاده‌روی رودخانه آن منطقه نصب می‌شود همچنین مسجدی هم در محل پایانه سابق بروجرد با مشارکت بخش خصوصی احداث خواهد شد.
 
شهردار خرم‌آباد به اقدام شهرداری در احداث مسجد در پارک‌ها و ورودی‌های این شهرستان اشاره و بیان کرد: این نخستین بار است که در سطح پارک‌ها و ورودی‌های شهرستان خرم‌آباد مساجدی احداث می‌شود و این اقدامی ارزشمند است که در حوزه مدیریت شهری آغازشده است.
 
وی با مثبت ارزیابی کردن اقدامات عمرانی شهرداری خرم‌آباد در سال‌های اخیر تصریح کرد: به‌رغم کمبود منابع مالی موجود در سال‌های اخیر اقدامات عمرانی انجام‌شده در این دوره از شورای شهر توسعه مطلوبی را برای چشم‌انداز آینده شهرستان خرم‌آباد رقم‌زده است.
 
عیدی بیرانوند با تشریح برخی پروژه‌های در دست اقدام شهرداری خرم‌آباد در راستای توسعه عمران شهری خاطرنشان کرد: احداث پروژه‌های کلانی همچون زیرگذر گلدشت و تقاطع بلوار ولایت در آینده‌ای نزدیک آغاز می‌شود که این پروژه‌ها هریک معادل یک سال پروژه‌های عمرانی شهرداری خرم‌آباد است.
 
وی با اشاره به شش برابر شدن اعتبار پروژه‌های عمرانی تصریح کرد: مجموع اعتباری که در سال 91 صرف پروژه‌های عمرانی شهرداری خرم‌آباد شده 35 میلیارد تومان بود درحالی‌که در سال‌های اخیر بیش از 200 میلیارد تومان صرف پروژه‌های عمرانی شده است.
 
شهردار خرم‌آباد با اشاره به افزایش دو برابری سرانه فضای سبز خرم‌آباد گفت: احداث و تکمیل چندین پارک تفریحی در راستای توسعه سرانه فضای سبز، پیاده‌روسازی در سطح شهر خرم‌آباد با رعایت استاندارد مورد تائید مدیران استانی و اصلاح روکش آسفالت معابر شهری به میزان سه برابر سال‌های گذشته از دیگر اقدامات عمرانی شهرداری خرم‌آباد بوده است.
 
وی اظهار داشت: در راستای توسعه امنیت و آرامش در سطح شهر بیش از 200 فقره از صنوف آلاینده اعم از مشاغل پرسروصدایی همچون جوشکاری‌ها به شهرک صنوف آلاینده قاضی در خارج از شهر خرم‌آباد منتقل خواهد شد.
 
انتهای پیام/ا
     
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.