مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از گشایش دومین نمایشگاه ملی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مناطق مختلف کشور در اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ کریم حاجی زاده افزود: دومین نمایشگاه ملی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با 125 غرفه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اردبیل افتتاح شد.

وی با اشاره به شرکت صنعتگران صنایع دستی 30 استان با اختصاص دو غرفه برای هر استان در دومین نمایشگاه ملی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، افزود: در این نمایشگاه 60 غرفه به صنایع دستی 30 استان و 40 غرفه نیز به صنایع دستی استان اردبیل برای نمایش و معرفی تمامی رشته های صنایع دستی از جمله تولیدات چوبی، قلم زنی، صنایع دستی چرمی، بافته های داری و ... اختصاص خواهد یافت.

وی برگزاری اینگونه نمایشگاهها را در شناساندن انواع قابلیت های سیاحتی و گردشگری مناطق گوناگون کشور و نیز امکان تبادل فرهنگی اقوام گوناگون موثر دانست و ابراز امیدواری کرد این نمایشگاه به رونق صنعت گردشگری و در نتیجه پیشرفت منطقه بیش از پیش کمک کند.

علاقمندان، هنردوستان و فعالان گردشگری می توانند برای بازدید از دومین نمایشگاه ملی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تا 22 مرداد ماه سال جاری از ساعت 16 تا 22 به محل دائمی نمایشگاه بین المللی اردبیل مراجعه کنند.


انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.