مردم ولایتمدار شهرستان طبس امروز میزبان قدوم کاروان امام هشتم می شوند.

کاروان جاده ولایت امروز به طبس می رسد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه طبس ، گفت: در هفتمین سال از برگزاری مراسم کاروان ولایت، امسال  33 نفر از ورزشکاران دومیدانی کار استقامت، امروز به طبس می رسند .

عزیزی افزود: این کاروان سه روز در خراسان جنوبی توقف خواهد داشت و امروز وارد طبس می شوند.

وی گفت:کاروان جاده ولایت مسیر خوزستان، کهکیلویه و بویر احمد ، استان فارس، یزد، خراسان جنوبی و خراسان رضوی که مسیر تاریخی ورود امام رضا ع به ایران بوده است را طی می کند و در روز میلاد آن امام به مشهد مقدس میرسند.
وی افزود:پرچم بارگاه ملکوتی ثامن الحجج توسط این ورزشکاران که مسافتی بالغ بر 1 هزار و960کیلومتر را طی میکنند حمل میشود تا در شامگاه میلاد علی بن موسی الرضا ع در حرم رضوی به احتزاز درآید.

 مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اهداف این کاروان را ترویج گفتمان ولایت مداری و ترویج فرهنگ سیره رضوی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم ارزشها، پاسداشت و پایبندی به مضامین و فرهنگ ولایی عنوان کرد.

وی افزود: مراسم استقبال از این کاروان  فردا صبح ساعت 11:30 صبح در ورودی شهر از سمت امامزاده معظم آغاز می شود.

عزیزی اظهار کرد : زیارت قبور مطهر شهدا، زیارت حرم مطهر، دیدار با مدیر عامل آستان مبارک، عیادت  از بیماران و جشن استقبال ازبرنامه های دیگر این کاروان در طبس است.
انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار