برنامه های بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به کشور در یزد اعلام شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛  احمد ابراهیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد برنامه های بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در این استان را اعلام کرد.


وی در این نشست با تجلیل از صبر و استقامت آزادگان سرافراز در زندان رژیم بعث عراق, آنان را مایه افتخار و مباهات همه ایرانیان خواند.

این مسئول ، تجلیل از خانواده های آزادگان به پاس تحمل سالها درد و رنج ناشی از فراق عزیزان را یکی از برنامه های بنیاد در این هفته اعلام کرد.

ابراهیمی گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آزاده و غریب و برگزاری همایش آزادگان سرافراز استان را در روز ۲۶ مرداد را از جمله اصلی ترین برنامه های بزرگداشت این روز تاریخی عنوان کرد.

مدیرکل بنیاد یزد با تاکید بر لزوم توجه به نشاط و شادابی آزادگان از اجرای برنامه های مختلف فرهنگی ورزشی به این مناسبت خبر داد.

این مسئول ، ارتقای سلامت ایثارگران به ویژه آزادگان را از اولویتهای بنیاد شهید و امورایثارگران خواند و افزود: اجرای طرح پایش سلامت آزادگان از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اجرا خواهد شد.

ابراهیمی گردهمایی خانوادگی آزادگان در شهرستانهای تابعه استان و حضور آزادگان در نمازجمعه و سخنرانی یکی از آنان پیش از خطبه های نماز جمعه را پایان بخش برنامه های این هفته اعلام کرد.

۲۶ مردادماه سالروز ورود اولین گروه آزادگان به کشور اسلامی است .

انتهای پیام/ی
برچسب ها: بنیاد شهید ، یزد ، آزادگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.