موشن گرافیک «تجربه برجام» با موضوع بررسی بدعهدی‌های آمریکا در زمینه رفع تحریم‌ها به زودی از شبکه های مختلف سیما به نمایش در می‌آید.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج؛ موشن گرافیک «تجربه برجام» با موضوع بررسی بدعهدی‌های آمریکا در زمینه رفع تحریم‌ها به زودی از شبکه های مختلف سیما به نمایش در می‌آید.
 
این موشن گرافیک با ساده‌سازی اطلاعات و گزارش‌های مکتوب رسانه‌های داخلی و بین‌المللی، روایت سیر تاریخی مذاکرات هسته‌ای در سه سال گذشته را به خوبی به تصویر می‌کشد به طوری که در مدت زمان کوتاه 9 دقیقه، آنچه که در طول این مذاکرات بین طرفین مذاکره کننده، رخ داده است، برای مخاطبین بازگو می‌شود.
 
در این موشن گرافیک به موضوع انتشار فکت شیت از طرف مذاکره‌کنندگان غربی بعد از نهایی شدن توافق اولیه اشاره می‌شود و با تطبیق دادن توافق نهایی با فکت شیت غربی‌ها، میزان انطباق آن دو، مورد ارزیابی قرار می گیرد.
 
یکی دیگر از موضوعات طرح شده در این موشن گرافیک، تعهدات پذیرفته شده توسط هر یک از طرفین مذاکره است. سازنده موشن گرافیک «تجربه برجام» با برشمردن تعهدات طرفین در متن برجام و بررسی اقداماتی که هر یک از آن‌ها پس از نهایی شدن برجام انجام داده‌اند، میزان پایبندی هر یک از کشورها به تعهدات خود را روشن می‌کند. برای مثال اطلاعات منتشر شده در این موشن گرافیک نشان می‌دهد که تحریم‌های هسته‌ای تنها بخشی از تحریم‌های پیچیده و گسترده غرب علیه جمهوری اسلامی ایران بوده است و با توقف این تحریم‌ها، سایر محدودیت‌ها همچنان پا برجاست.
 
گفتنی است موشن گرافیک «تجربه برجام» محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است که توسط خانه طراحان انقلاب اسلامی تهیه و تولید شده است و در روز های پایانی هفته جاری از شبکه های مختلف سیما پخش خواهد شد.



انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.