تیم های ملی بسکتبال استرالیا و صربستان در رقابت های المپیک ریو 2016در دیداری نزدیک به مصاف هم رفتند و در پایان تیم استرالیا موفق شد حریفش را شکست دهد.

رقابت نفس گیر در دیدار بسکتبال مردان/برتری استرالیا بر صربستانبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان: تیم های ملی استرالیا و صربستان در دومین دیدار خود به مصاف هم رفتند و در پایان این استرالیا بود که توانست در یک بازی حساس و نزدیک با نتیجه 95 بر 80 تیم صربستان راشکست دهد.

در نخستین کوارتر،هردو تیم با قدرت زیاد بازی را شروع کردند اما استرالیا با نتیجه 26 بر 23 بر تیم صربستان غلبه کرد و این کوارتر را به سود خود پایان رساند. در کوارتر دوم رقابت بین دو تیم بسیار نزدیک بود و هر دو تیم سعی داشتند که اختلاف امتیازات را به حداقل برسانند اما در پایان صربی ها توانستند با نتیجه 20 بر 14 استرالیا را شکست دهند و نیمه نخست بازی با برتری صربستان به پایان رسید.

درکوارتر سوم، تیم استرالیا بار دیگر قدرت گرفت و توانست با نتیجه 22بر20 بر تیم صربستان غلبه کند. در کوارتر پایانی صربی ها نتوانستند اختلاف امتیازات را کم کنند و روحیه خود را باختند و در نهایت تیم استرالیا با نتیجه 33 بر 17 حریفش را درهم کوبید. 

پیش از این دیدار تیم صربستان با نتیجه 86 بر 62 از سد تیم ونزوئلا گذشت،همچنین تیم استرالیا با امتیاز 87 بر 66 تیم فرانسه را شکست داده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار