شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد افتتاح شد

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته با حضور خودروسازان داخلی و خارجی از امروز 18 مردادماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه صنعت و تجارت گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته در محل نمایشگاه بین المللی مشهد از امروز 18 مردادماه آغاز به کار کرد و به مدت 5 روز تا 22 مردادماه ادامه دارد.

بر این اساس در این دوره از نمایشگاه تولید کنندگان و واردکنندگان خودرو، قطعات و خدمات جانبی کالاهای خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

لازم به ذکر است گروه خودروسازی ایران خودرو با مجموعه ای از محصولات خود شامل پژو 208، 301، 2008، 508، رنو کپچر hc کروزر و S7 که با همکاری شرکای خارجی تولید می شود در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و قرار است توانمندی های مهندسی و تکنولوژیک خود را در زمینه طراحی و تولید خودرو، قطعه سازی و خدمات پس از فروش به نمایش بگذارد.

بر اساس این گزارش گروه خودرو سازی سایپا با مجموعه ای از محصولات جدید شامل ۴ محصول از سیتروئن C4 ال ٫ c6, c4 aircross و c3xr در این نمایشگاه حضور دارد و  محصولات چانگان نظیر cs35, cs75 , Dado , محصولات پارس خودرو برلیانس ۳۲۰ و ۳۳۰ ،ساندرو ، ریچ ؛محصولات زامیاد شامل ایویکو ، پادرا و  درکا را با مشارکت شرکای خارجی در کشور تولید می کند.

همچنین شرکتهای قطعه ساز ، خدمات پس از فروش و ارتباط با مشتریان گروه خودرو سازی سایپا در این نمایشگاه حضور دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار