موزه دریانوردی در خرمشهر افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی درخرمشهر گفت: بالغ بر 400 میلیارد ریال پروژه در بندر خرمشهر در حال اجرا است.

محمد سعید‌نژاد  در بازدید از پروژه‌های اداره بندر و دریانوردی خرمشهر افزود: سازمان بنادر و دریانوردی در سال‌جاری و پس از رفع تحریم‌های بنادر ایران و خطوط کشتیرانی برای توسعه بنادر ایران اقداماتی را انجام داده است.

وی گفت: از مهم‌ترین اقدامات پیش‌بینی شده با هدف ایجاد توسعه، بندر شهرستان خرمشهر است که از موقعیت مهم و استراتژیک برخوردار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بندر خرمشهر دارای سابقه مناسب و نقش مهم در راه توسعه منطقه آبادان و خرمشهر است، افزود: اقدامات در حال اجرا در بندر شهرستان خرمشهر، در افزایش اشتغال و رفاه در میان منطقه محروم شهرستان موثر است.

سعیدنژاد گفت: در حال حاضر بالغ بر 400 میلیارد ریال پروژه در بندر خرمشهر داریم که در دست اجرا است و حدود یک‌هزار و 200 میلیارد ریال در بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است.

وی افزود: امیدواریم با اجرای پروژه‌ها در بندر خرمشهر، نقش مهمی در میزان اشتغال منطقه داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: از ویژگی‌های خوب و مثبت بندر خرمشهر، قرار داشت آن در منطقه آزاد اروند است که باعث جذب بخش‌های خصوصی و ارزش افزوده می‌شود.

سعیدنژاد افزود: پروژه دیگری در بندر خرمشهر در حال اجرا است که باعث آشنایی مردم با سابقه دریا و دریانوردی در بندر خرمشهر می‌شود.

وی با بیان اینکه به دنبال ایجاد موزه دریایی در بندر خرمشهر هستیم گفت: با همت و همکاری سازمان میراث و گردشگری، در ساختمان قدیمی و اولیه بندر، در حال طراحی و ایجاد موزه کشتیرانی هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.