شهردار چادگان گفت: اعتبارات شهرداری چادگان درسال 95 به 5 میلیارد و 500 میلیون تومان افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،عنایت‌الله امیرحاجیلو در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: با توجه به ساحلی بودن شهر چادگان در ایام تعطیلات پذیرای مهمانانی از اقصی نقاط کشور هستیم که به این شهرستان سفر می‌کنند.

وی افزود: در سال جاری اعتبارات شهرداری چادگان به 5 میلیارد و 500 میلیون تومان رسیده است که پیش‌بینی می‌کنیم این اعتبارات تا پایان سال به شش میلیارد تومان نیز برسد.

شهردار چادگان تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی بهتر و استفاده از صاحب‌نظران، کارهای عمرانی در شهر تداوم بیشتری پیدا کند و در سال‌های آتی باید یک شهر توریست پسند داشته باشیم که امکانات یک شهر ساحلی خوب را در خود داشته باشد.

امیرحاجیلو گفت: مطالبات شهرداری چادگان از ادارات و ویلاهای حاشیه زاینده که بالغ بر 4 میلیارد تومان بود در طی این مدت وصول و در کارهای عمرانی شهر چادگان هزینه شده است.
 
وی اضافه کرد: در طی 5 سال، بیش از 50 هزار تن آسفالت برای معابر اصلی و فرعی شهر چادگان مصرف شده است و نیز سرانه فضای سبز از 26 متر برای هر نفر به 54 متر افزایش پیدا کرده است؛ همچنین طول جدول گذاری از سال 92 تاکنون 26 کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان انجام شده است.

شهردار چادگان با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در راستای صرفه جویی در مصرف آب، بیان داشت: مقرر شد با اعتباری بالغ بر 750 میلیون تومان از اعتبارات شهرداری، فرمانداری  و حوادث غیرمترقبه استانداری جداسازی آب شرب از فضای سبز انجام شود که تا کنون از اعتبارات شهرداری 80 درصد عملیات انجام شده است و امید آن داریم با تخصیص اعتبار 15 درصد عملیات نیز تا پایان سال جاری انجام شود.

گفتنی است در این مراسم، به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران شهرستان چادگان با اهدای لوح و هدایا تقدیر شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.