رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر با اشاره به تفاهمنامه همکاری با سازمان اموال تملیکی کشور گفت: به دنبال توزیع 20 هزار بسته غذایی میان طوفان زدگان سیستان و بلوچستان تا هفته آینده هستیم.

فرحناز رافع در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد تفاهمنامه همکاری با سازمان اموال تملیکی کشور گفت: به دنبال تأمین مواد غذایی و سایر اقلام مورد نیاز نیازمندان به قیمت مناسب هستیم.

وی ادامه داد: به همین منظور به سراغ مسئولان سازمان اموال تملیکی رفتیم و آنها نیز درخواست ما را اجابت کردند. 

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر با بیان اینکه در مرحله اول مواد غذایی از این سازمان خریداری می شود، گفت: قرار است این مواد را به قیمت بسیار پایین خریداری کرده و در مرحله اول 20 هزار بسته غذایی به نیازمندان و طوفان زدگان سیستان و بلوچستان اهدا کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای توزیع بسته‌ها در سایر استان‌ها نیز دارید یا خیر؟ گفت: قطعا همین طور است اما فعلا در مرحله اول طوفان زدگان سیستان و بلوچستان در اولویت هستند.

رافع در خصوص اینکه سازمان داوطلبین برای تأمین جهزیه دختران خانواده های نیازمند نیز با سازمان اموال تملیکی همکاری خواهد داشت گفت: بله این برنامه نیز در دستور کار است و به زودی در مورد آن اقدام می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار