معاون امور توانبخشی سازمان بهزيستی كشور گفت: با پيگيری های لازم متوجه حضور سودجويانی شديم كه خودرو های ويژه معلولان را به اسم اين افراد وارد می كنند، اما تحويل آن ها نمی دهند.

حضور واسطه ها در واردات خودروهای ويژه معلولان/با خودروسازان داخلی به نتيجه نرسيديم
حسين نحوی نژاد معاون امور توانبخشی سازمان بهزيستی كشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرين نتايج واردات خودرو برای معلولان گفت: زمانی كه سال 94 برای بررسی هرچه بيشتر اين موضوع پيگيري های لازم را انجام داديم، متوجه شديم كه متأسفانه اسامی بسياری از معلولان كه در ليست تحويل خودرو وجود دارد، توان تهيه و خريد آن را ندارند.

وی ادامه داد: با پيگيری های بيشتر متوجه حضور سودجويانی شديم كه اين خودرو ها را به اسم معلولان وارد می كنند، اما هرگز به دست آن ها نمی رسد.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزيستی كشور تصريح كرد: به همين منظور و برای جلوگيری از ادامه روند فعاليت اين سودجويان، در مكاتباتی كه با وزارت تعاون، صنايع و گمرك داشتيم به اين نتيجه رسيديم كه برای مدت زمان كوتاهی هيچ ثبت سفارشی در اين خصوص صورت نگيرد.

نحوی نژاد افزود: در همين راستا به تمامی استان ها شاخص هايی ابلاغ شد كه بر اساس آن تنها نيازمندان، خودروهای مربوطه را تحويل بگيرند.

وی بيان كرد: ما مذاكرات خود را با خودرو سازان داخلی آغاز كرده ايم كه با پيگيری های انجام شده، اميدواريم حضور واسطه ها در اين ميان كاهش پيدا كند.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزيستی كشور مطرح كرد: علی رغم تمام تلاش هايی كه صورت گرفت، متأسفانه خودروسازان داخلی با اين توجيه كه جاذبه ای برای آن ها در ساخت خودروهای ويژه معلولان وجود ندارد، رغبتی برای ساخت اين خودروها نشان نمی دهند و تا كنون به نتيجه ای نرسيده ايم.

انتهای پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
تا یک رهبر فرزانه داریم هیچ مستکبری هیچ غلطی نمی تواند بکند.
آخرین اخبار