این واحد تولیدی ظرفیت تولید سالانه ۱۹۰ هزار تن کربنات سدیم را دارد که زمینه اشتغال حدود ۷۰۰ نفر را در استان سمنان فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: واحد تولیدی صنعتی کربنات سدیم سرخه با سرمایه گذاری حدود ۸۰۰ میلیارد ریال احداث شده و با ظرفیت تولید سالانه ۱۹۰ هزار تن کربنات سدیم زمینه اشتغال حدود ۷۰۰ نفر را در استان سمنان فراهم کرده است.

بهروز اسودی افزود: این شرکت دارای دو فاز طرح توسعه است که برای راه اندازی این دو فاز در مجموع سرمایه گذاری بالغ بر شش هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: فاز اول طرح توسعه این واحد با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد و با پیش بینی سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد ریال، ظرفیت تولید سالانه ۱۰۰هزار تن کربنات را خواهد داشت که با راه اندازی آن زمینه اشتغال حدود ۱۰۰ نفر را در استان فراهم خواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خاطر نشان کرد: فاز دوم طرح توسعه این شرکت با پیشرفت فیزیکی پنج درصد و با پیش بینی سرمایه گذاری حدود شش هزار میلیارد ریال ظرفیت تولید سالانه یک میلیون تن کربنات را خواهد داشت که با راه اندازی این فاز زمینه اشتغال حدود یک هزار و ۲۰۰ نفر در استان فراهم خواهد شد.
انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار