با راه‌اندازی پرواز مستقیم تهران – آستاراخان در هفته جاری توسعه صادرات بین استان‌های شمالی و کشورهای سی آی اس تقویت می ‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران در چهارمین جلسه کمیته توسعه صنعت، معدن و تجارت کارگروه اقتصادی مازندران با بیان اینکه تلاش برای رفع موانع صادراتی بین مازندران و کشورهای سی آی اس در حال انجام است گفت: اعزام و پذیرش هیئت‌های تجاری کشورهای سی آی اس با مازندران امری ضروری است که باید تقویت شود.

عبدالله مهاجر دارابی افزود: عدالت اجتماعی در حوزه تولید به درستی رعایت نمی‌شود و دولت باید در شرایط تحریم، عدالت مالیاتی در حوزه تولید رعایت کند.

وی با تاکید بر توجه بیشتر مسئولان در جهت رونق تولید، گفت: پارلمان بخش خصوصی به ‌دنبال اصلاحات اقتصادی و برخورد با رانت‌های اقتصادی است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با بیان اینکه توسعه صادرات در مازندران باید بیشتر مدنظر مسئولان قرار گیرد، افزود: باید سیاست‌های دولت در راستای حمایت از تولید و بخش خصوصی باشد تا مشکلات صادرکنندگان و تولیدکنندگان از بین رود.

عبدالله مهاجر دارابی گفت: متاسفانه در گذشته مسیر اعطای تسهیلات به تولیدگرنماها سوق یافته بود، که باید دولت به صورت جدی با رانت اقتصادی برخورد تا رکود تورمی را در کشور از بین رود.

انتهای پیام

/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.