مردی ژاپنی بعد از گذشت پنج سال از سونامی هنوز در جستجوی همسرش است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پنج سال از سونامی 2011  ژاپن گذشته است. سونامی که حتی تصور کردنش ترس و دلهره را به دل می آورد. موجهای عظیم اقیانوس آرام این بار سواحل شمال شرقی چین را برای فرود انتخاب کردند و با سرعتی سرسام آور پهنه ساحل را در هم کوبیده و هزاران نفر را به کام خود فرو بردند.

در میان دهها هزار کشته و ناپدید شده این فاجعه، عشق یک مرد ژاپنی اتفاقی عجیب را رقم زده است. این مرد که همسر و دخترش پس از سونامی ناپدید شده بودند برای یافتن جنازه عزیزانش دل به دریا زده است.

یوکو  تاکاماتسو yasuo  takmatso پس از دو سال جستجو در سواحل اوناگاوا، کوهها  و جنگلهای اطراف برای یافتن آنها از گشتن روی  زمین ناامید شد و تصمیم گرفت این بار اعماق دریا را برای جستجوی گمشده های خود بگردد تا تسلای خاطری برای غم از دست دادن آنها پیدا کند. جستجو در دریا نیاز به یادگیری شنا و غواصی داشت، کاری که شاید در سن و سال این مرد کمی دور از ذهن باشد، ولی  عشق این مرد در سن  56 سالگی او را به یادگیری کشاند. جستجوی تاکاماتسو در میان دریا هنوز ادامه دارد و گفته است که تا  پیدا کردن جنازه همسر و فرزندش به این کار ادامه خواهد داد.


تلاش 5ساله مرد ژاپنی برای یافتن جنازه همسر ودخترش


تلاش 5ساله مرد ژاپنی برای یافتن جنازه همسر ودخترش

تلاش 5ساله مرد ژاپنی برای یافتن جنازه همسر ودخترش


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار