کاپیتان و سرمربی تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری پایان دیدار دو تیم ایران و آرژانتین حاضر شدند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سعید معروف پس از شکست 3 بر صفر تیم ملی والیبال ایران برابر آرژانتین در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: بازی سختی مقابل آرژانتین داشتیم و می‌توانستیم بهتر شروع کنیم، اما نشد.

وی ادامه داد: حریف ما در سرویس قوی بود و من به آنها تبریک می‌گویم. امیدوارم برای بازی بعد بهتر باشیم.

همچنین رائول لوزانو پس از شکست 3 بر صفر تیم ملی والیبال ایران برابر آرژانتین در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: مسابقه خوبی بود. من امیدوارم بتوانم بازیکنانم را برای بازی بعد ریکاوری کنم.

وی ادامه داد: آرژانتین کشورم است و به خاطر پیروزی‌شان به این تیم تبریک می‌گویم. این اولین باری است که در المپیک برابر آرژانتین بازی می‌کنم.

لوزانو در ارتباط با این سوال که آیا اولین تجربه در المپیک تاثیری روی این نتیجه داشت یا خیر، گفت: موضوع ما امشب روانی نبود و اولین حضور دلیل باخت نبود. مشکل ما تکنیکی و تاکتیکی بود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ارتباط با حریف بعدی ایران نیز گفت: من لهستان را آنالیز کرده‌ام. آنها تیم خوبی هستند و امیدوارم که بازی خوبی در دومین قدم داشته باشیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
آقای لوزانو بعد از این همه سال تجربه این بازیکنانی که شما اینقدر با بی ادبی در موردشون اظهار نظرمیکنید دعوت کردند مطمن باشید که ایشون از شما بیشتر حالیشه
-
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
روحیه عالی وشادابی لازم برای بردن را نداشتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
آقای معروف سالهاست که دعای ملتی شریف که دلخوشیشان بردورزشکاران کشورشان است همزاهتان است اگرکم فروشی یاخیانتی درکار باشدمطمئن باشیددعاهاتبدیل به نفرین خواهد شدوپیامدهای وحشتناکی برایتان خواهدداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
این بچه ها ارزه شو دارن غیرتش رو دارن اما فقط در ازادی تهران دارن فقط.. اما میشه روشون حساب کرد ونتیجه گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
والیبال ایران در خانه قوی است ولی در بیرون،،،،،!! متاسفانه این عادت ورزش مان شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
سلام آنچه در اين بازي ديديم ناتواني مرندي به عنوان ليبروي تيم ودريافت هاي اشتباه زريني بود نقطه ضعف تيم زريني بود و ناتواني او در دريافت اول كه اكثر سرويس ها به سمت او زده ميشد بازيكني با اين ضعف كه براي همه شناخته شده است راستي كه بعضي افراد عجب پارتي هايي دارند
Iran (Islamic Republic of)
والیبالدوست
۱۲:۵۷ ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
اصلا این زرینی و عبادیپور را خدایا کجای دلمون بذاریم بابا اینا فقط در حد والیبال داخلیند نه خارجی و مخصوصا المپیک.بهترینها روگذاشتن رفتن کو معنوینژاد-آقچه لی و تاجر و غیره؟در این تیم ملی بجز یکی دو نفر همه باید تعویض بشن همه بدردنخورن.این اصلا والیبال بازی کردن نیست.در ضمن دست تیم ما برای همه روشده .ولاسکو کجا لوزانو کجا.
آخرین اخبار