دبیر کمیته دانش‌آموزی ستاد توسعه علوم و فناروی‌های شناختی معاونت علمی گفت: طرح سفیران مغز همزمان با هفته سلامت روانی برگزار می شود.

سینا توکلی دبیر کمیته دانش‌آموزی ستاد توسعه علوم و فناروی‌های شناختی معاونت علمی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: مدرسه تابستانی علوم شناختی در شهریور ماه با حمایت این کمیته در دانشگاه شهید بهشتی برپا می‌شود که در آن بیش از 50 دانش آموزان به مدت یک هفته در کلاس‌هایی که در حوزه‌های مختلف علوم شناختی است آموزش می‌بینند.

وی  ادامه داد: در  این طرح دانش آموزان 70 مدرسه کشور با حضور دانشجویان نخبه با علوم شناختی آشنا شده همچنین روزنامه دیواری‌هایی در سطح مدارس نصب و بروشورهایی توزیع می شود.

دبیر کمیته دانش‌آموزی ستاد توسعه علوم و فناروی‌های شناختی در خصوص برپایی نمایشگاه عکس و اینفوگرافی در مدارس  گفت: مسابقاتی با موضوع علوم و فناوری‌های شناختی در مدارس برگزار شده و دانش آموزان با فناوری شناختی خاص آشنا می‎شوند.

توکلی یاد آور شد:  طرح سفیران مغز در مهر ماه همزمان با هفته سلامت روان و هفته اول اسفند ماه سال جاری همزمان با هفته آگاهی از مغز برگزار می‌شود.

وی گفت: با همکاری انجمن علوم اعصاب ، باشگاه مغز راه اندازی و مسابقه مقاله خوانی  دانش آموزی در آذر ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار