پدر من همیشه اهل شادی و خوشحال کردن دیگران بود و به همین دلیل جای خالی وی بسیار حس می شود.

امیر کربلایی‌زاده بازیگر تئاتر و تلویزیون که چند روز پیش به سوگ پدر نشست، در وصف جایگاه پدر در گفتگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابراز داشت: زمانی که انسان پدرش رهسپار دیار باقی می‌شود، تازه می‌فهمد که پشت و پناه خود را در زندگی از دست داده است. کمبود پدر داغی است، بسیار سنگین و فکر می‌کنم جزو بزرگترین مصائبی باشد که بشر آن را تحمل می‌کند. البته به شکل ویژه این داغ برای ایرانی ها که اهل خانه و خانواده هستند، به مراتب سخت تر و سنگین تر است. پدر من همیشه اهل شادی و خوشحال کردن دیگران بود و به همین دلیل جای خالی وی بسیار حس می شود. در این روزها به وصیت خودش سعی می‌کنم که این غم را تحمل کنم.
 
کربلایی زاده در بخش دیگری از صحبت‌های خود به استند آپ کمدی و ترویج آن در جامعه اشاره کرد و گفت: بسیار خوشحال کننده است که این هنر در این چند سال در جامعه ما ترویج پیدا کرده است. زمانی که من استند آپ کمدی را در سال 91 به ثبت رساندم و اولین کسی بودم که آن را اجرا کردم، تعداد اندکی این هنر را می شناختند اما امروز این طور نیست و جوانان بسیاری با شناخت از هنر خود به ترویج این رشته پرداختند.



انتهای پیام/
 
وی در خصوص تعریف کلی استند آپ کمدی اظهار داشت: اگر بخواهیم به طور کلی استند آپ کمدی را تعریف کنیم این است که استندآپ شکلی از کمدی تصویری است که این نوع هنری چالش های رفتاری سیاسی اجتماعی و حرکات غلط جامعه را وارد فضای فرحناک و خنده دار می کند و در کنار این کار مخاطبان را به اندیشه و تفکر در خصوص آن موضل وامی دارد در حقیقت استندآپ کمدی از سالم ترین انواع کمدی است و اگر هنرمندی بخواهذ توانایی های خود را به منصه ظهور بگذارد بهتر است که در پرونده خودش یک بار این نوع هنری را امتحان کند.
 
بازیگر سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» در انتها به جوانان علاقه مند این هنر اظهار داشت:همان طور که گفتم در کشور استعداد های فراوانی ذر هنر استندآپ کمدی وجود دارد اما نکته ای که نباید آز آن گذشت اینکه علاقه مندان این رشته حتما در یک مسیر آموزشی درست قرار بگیرند تا آینده این رشته تضمین شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
اقای کربلایی زاده تسلیت میگیم بهتون ...
غم اخرتون باشه.
ما اجراهاتونو خیلی دوس د اریم خیلی.
آخرین اخبار