گیلان؛

کودک بی گناه قربانی سهل انگاری والدین

واژگونی یک دستگاه سواری پژو 405 و برخورد آن با خانواده مستقر در حاشيه راه منجر به مرگ کودک یک ساله در محور کلاچای به چابکسر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: یک دستگاه سواری پژو 405 که در محور کلاچای به چابکسر در حال تردد بود به علت توجه نکردن به مسیر ، با نيوجرسی ميانه راه برخورد و در حالی كه راننده هيچ گونه كنترلی بر وسيله نقليه خود نداشت به سمت حاشیه راه واژگون و با کودک یک ساله ای که به همراه والدین خود در حاشیه راه اسکان یافته بود ، برخورد كرد.

سرهنگ مهیار رستگار با بيان اينكه بر اثر این برخورد ، کودک به شدت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد، افزود: والدین اين کودک هیچگونه صدمه جانی ندیدند و از این حادثه جان سالم به در بردند.

وی ضمن ابراز تأسف از بروز اين حادثه و مرگ كودک یک ساله در اين تصادف با اشاره به ماده 4 قانون ایمنی راه ها که توقف در حاشيه آزاد راه‌ها مطلقا ممنوع است و همچنین در بزرگراه ها و جاده ها می تواند حادثه آفرین باشد، تصریح کرد: بعضی از هموطنان با سهل انگاری و بی فكری آشكار ، جان عزيزان خود را به سادگی به خطر انداخته و آنان را به كام مرگ می فرستند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.