مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: جهت گیری همه ی برنامه ها و فعالیت های آموزش و پرورش استان در راستای کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمد محسن بیگی با بیان اینکه از نظر کمی اکثر دانش آموزان واجد شرایط تحصیل را در اقصی نقاط استان تحت پوشش قرار داه ایم، افزود: کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان است.

وی به فعالیت های انجام شده در راستای کیفیت بخشی به برنامه های آموزشی و پرورشی در مدارس استان اشاره کردو از رشد 43 صدم نمره در میانگین نمره ورقه امتحانات نهایی خرداد جاری دانش آموزان استان نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

وی از هدایت تحصیلی به عنوان یک پروژه ملی نام برد و خاطر نشان کرد: نگاه فرآیندی به هدایت تحصیلی از دوره ابتدایی ضروری است.

محسن بیگی بر هدایت تحصیلی دانش آموزان به سمت رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش با توجه به نیاز کشور تاکید و تصریح کرد: توسعه متوازن یک امر ملی و توصیه شده در جهان است.

وی با بیان اینکه فرم هدایت تحصیلی دانش آموزان از انعطاف پذیری لازم برخور دار است، گفت: امکان تغییر رشته دانش آموز پس از گذراندن پایه دهم نیز وجود دارد و دانش آموز می تواند در کنکور سراسری فارغ از هر دیپلمی که دارد در هر گروه آموزشی ثبت نام و شرکت کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان بر اجرای پروژه مهر در مدارس استان با مشارکت و همکاری مردم و دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: فعالیت ، آموزشی ، پرورشی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار