رئیس کل دادگستری خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار گفت: جایگاه خبرنگار همچون جایگاه معلم، انبیا و اولیای الهی، بسیار مقدس و با ارزش است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام علی مظفری افزود: بزرگترین خبرها را از سوی خداوند متعال می توان در قرآن کریم مشاهده کرد که پیامبر اکرم (ص) این اخبار مهم از اسرار آفرینش را از خالق به مخلوق منتقل کرده اند.

وی اظهار کرد: در تحولات اجتماعی که در دنیای پیچیده کنونی وجود دارد، رسانه ها نقش بی بدیل در ارتقای تعاملات انسانی و رشد و تعالی جامعه اسلامی ایفا می کنند.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بویژه شهیدان عرصه خبر خاطر نشان کرد: امنیت، آرامش و آسایشی که امروز در کشور وجود دارد مدیون مجاهدت شهیدان و از جمله خبرنگاران شهید همچون شهید محمود صارمی است که برای حفظ دستاوردهای نظام اسلامی از جان خویش گذشتند.

حجت الاسلام مظفری گفت: اسلام مدیون بزرگ پیام آوران و خبرنگارانی همچون زینب کبری (س) است که با اطلاع رسانی از جنایات حکومت جور زمان کاخ ظلم را به لرزه درآورد و پیام روشن قیام حضرت امام حسین (ع) را به گوش جهانیان رساند.

وی با قدردانی از فعالیت تلاشگران عرصه فرهنگ و هنر اصیل اسلامی - ایرانی و خبرنگاران رسانه ها افزود: امروز جهان و وجدانهای بیدار تشنه بسط و گسترش حقیقت هستند و این وظیفه خطیر برعهده خبرنگاران و رسانه هاست.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی سالم سازی جامعه و پیشگیری از وقوع تخلفات و جرایم را یکی از مهمترین اهداف متعالی دستگاه قضایی دانست و اظهار کرد: خبرنگاران و رسانه ها می توانند در این زمینه منشأ بزرگترین خدمات به جامعه باشند.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.