رئیس اداره ارزیابی و عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد:تا کنون 70درصد دانش آموزان استان در مدارس ثبت نام کرده اند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛محمدی بااشاره به ثبت نام 70درصدی دانش آموزان در مدارس استان گفت :ثبت نام در تمامی پایه های ابتدایی تمام شده است .

وی با بیان اینکه ثبت نام دوره اول ابتدایی از اول خردادماه شروع شده است افزود:همچنین ثبت نام دانش آموزان سایر پایه‌های دوره‌های تحصیلی پس از پایان امتحانات آغاز شده است که تا کنون 70درصد از دانش آموزان زنجانی در مدارس استان ثبت نام کرده اند .

رئیس اداره ارزیابی و عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خاطر نشان کرد : ثبت نام پایه های تحصیلی ابتدایی براساس محدوده جغرافیایی بوده و براساس استعلام از ثبت احوال 7هزارو 500تومان حق بیمه از دانش آموزان به علاوه هزینه کتب درسی دریافت می شود .

محمدی با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان در مدارس غیردولتی به درخواست اولیااست افزود : ثبت نام از دانش آموزان میان پایه ها بدون حضور اولیا صورت می گیردو ثبت نام دانش آموزان اول متوسطه با توجه به مشخص بودن سهمیه مدرسه ها تمام شده است .

وی با اشاره به اینکه ستاد اصلی و فرعی نظارت بر ثبت نام مدارس وجود دارد خاطر نشان کرد : باتوجه به اینکه بعضی مدارس برای ثبت نام دانش آموزان شهریه دریافت می کنندبنابراین 26 ستاد اصلی و فرعی نظارت بر ثبت نام در استان فعالیت می کنند و لازم به ذکر است که اولیای دانش آموزان می توانندبعد از زمان ثبت نام کمک های خود را به مدارس داشته باشند.

محمدی اعلام کرد : تاکنون 7مورد تخلف در زمان ثبت نام دانش آموزان مبنی بر گرفتن شهریه گزارش شده است .

رئیس اداره ارزیابی و عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان اعلام کرد : دانش آموزان و اولیا می توانند شکایات و انتقادات خود را از طریق سامانه پاسخگویی به شکایت در پورتال اداره کل آموزش و پرورش مطرح کنند و یا با شماره تلفن های 33448040ناحیه یک،33443015ناحیه دو و33133439-441اداره کل آموزش و پرورش استان تماس حاصل کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.