سرمربى تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بازيكنان با تمركز بالا توانستند سه امتياز اين بازى را كسب كنند و استحقاق اين برد را داشتيم.

برانكو: استحقاق برد مقابل گسترش فولاد را داشتيمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان، برانكو ايوانكوويچ در نشست خبرى پس از بازى با گسترش فولاد اظهار كرد: همانطور كه انتظار داشتيم بازى بسيار سختى بود و به بازيكنان خود تبريك مى گويم كه تمركز بالايى داشتند و مستحق اين برد بودند. خوشحالم كه هواداران به تبريز آمدند و با تشويقشان ما را خوشحال كردند. 

وى در ادامه عنوان كرد: به عنوان مربى برايم مهم بود كه اين بازى را ببريم. بعد از گلى كه زديم خوب بازى كرديم و خط دفاع تيم عملكرد خوبى مقابل خط حمله گسترش داشت. باز هم تبريك مى گويم و از اين برد خوشحال شدم. 

برانكو درباره اشتباه دروازه بان گسترش فولاد روى گل پرسپوليس گفت: گل ما روى اشتباه دروازه حريف به ثمر رسيد اما قبل از آن در نيمه اول موقعيت هاى خوبى داشتيم كه استفاده نكرديم. اشتباه هميشه پيش مى آيد و همانطور كه بعد از اينكه گل زديم كمى افت داشتيم . اگر بخواهيم كل بازى را در نظر بگيريم به طور كامل از عملكرد همه بازيكنان راضى هستم. همچنين مى دانم كه شروع بازيها سخت و نتايج نامعلوم است . نتايج ساير تيمها را مى بينيم حتى آنهايى كه شانس قهرمانى دارند. نتايج همه چيز را مشخص مى كند. 

سرمربى پرسپوليس گفت: هدفمان در چهار هفته ابتدايى كسب بهترين نتايج است. بازى در خانه با ديدار در خارج از خانه متفاوت است . در ابتداى فصل قرار داريم و هنوز دنبال هماهنگى تيم هستيم. به هرحال به جز انصارى مابقى بازيكنان در دروازه و خطوط دفاعى جديد هستند. به خط دفاعى تيم افتخار مى كنم. گسترش فولاد دو موقعيت ايجاد كرد اما اثرى نداشت. ما قبل از گلزنى ٢ فرصت گلزنى داشتيم كه طارمى ، اميرى و انصارى از دست دادند. طبيعى است كه ما هم انتظار نداريم كه مقابل گسترش ١٠ موقعيت گل داشته باشيم. آنها در سه بازى دوستانه و رسمى باختى نداشتند. 

وى در پايان خاطر نشان كرد: تعطيلات بعد از هفته چهارم را در تهران سپرى مى كنيم چرا كه شرايط تمرينى در تهران مناسب است. 

انتهاى پيام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار