روز دوم از هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال با دیدار گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس تهران آغاز شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛روز دوم از هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال با دیدار گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس تهران آغاز شد.

گسترش فولاد 0 - 0 پرسپولیس

استادیوم: 

بنیان دیزل

داور: 

تورج حق‌وردی


گسترش فولاد:

فرناندو دخسوس، مرتضی اسدی، مگنو باتیستا، مسعود ابراهیم زاده، محسن حمیدی، سید محسن حسینی، علیرضا نقی زاده، محمدرضا خلعتبری، لوسیانو پریرا، داریوش شجاعیان و مصطفی اکرامی
سرمربی: فراز کمالوند


پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده، علی علیپور، محسن ربیع‌خواه و وحید امیری 
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

گل:

در حالی که ثانیه هایی از بازی در نیمه دوم آغاز شده بود، وحید امیری با سماجت در گوشه محوطه جریمه و از زاویه ای کاملا بسته موفق شد روی اشتباه فرناندو دخسوس دروازه گسترش فولاد را باز کند و تیمش را پیش بیندازد


دقیقه حساس:

دقیقه 8: ارسال امید عالیشاه روی سر علی علیپور بار دیگر مهاجم پرسپولیس را صاحب فرصت کرد که ضربه این بازیکن باز هم راهی به دروازه نیافت.
دقیقه 9: علی علیپور در این لحظه در شش قدم صاحب فرصت خوبی شد که ضربه اش موازی با خط دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 15: در یک صحنه و در حالی که بازی قطع شده بود، کمال کامیابی نیا با بازیکن حریف برخورد داشت که موجب مصدومیت هافبک دفاعی پرسپولیس شد، بازیکنان پرسپولیس در این لحظه اعتقاد داشتند بازیکن گسترش باید با کارت داور جریمه می شد و این مساله دقایقی از بازی را با وقفه مواجه کرد.

دقیقه 18: درگیری های به وجود آمده بابت این مساله در نهایت منجر به اخراج حسن آذرنیا، سرپرست گسترش فولاد توسط حق وردی شد.

دقیقه 23: فرشاد احمدزاده قصد داشت در جناح راست دفاعی گسترش با دریبل حریف برای پرسپولیس موقعیت ایجاد کند که در ادامه خطای او روی مگنو باتیستا بازی را قطع کرد و توپ را در اختیار آبی های تبریزی قرار داد.
دقیقه 35: شوت از پشت محوطه جریمه محسن مسلمان بدون اینکه خطری برای دخسوس ایجاد کند به بیرون رفت.

دقیقه 26: ارسال کرنر توسط امید عالیشاه با تاثیر سیدجلال حسینی توپ را در اختیار وحید امیری در آستانه دروازه قرار داد که این بازیکن نتوانست ضربه نهایی را به خوبی بزند و توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 32: پرسپولیس با توجه به سرعت بالای مهاجمان گسترش برای خنثی کردن حملات آنها تاکتیک آفسایدگیری را در نظر گرفته که تا این لحظه موفق شده سه بار آنها را در تله دفاعی خود قرار دهند.

دقیقه 34: توپگیری فوق العاده محسن مسلمان موقعیت ضدحمله را در اختیار پرسپولیس قرار داد که حرکت ضلع هجومی پرسپولیس در نهایت یک کرنر نصیب این تیم کرد. عالیشاه این ضربه کرنر را به صورت مستقیم به قصد دروازه دخسوس نواخت که دروازه بان برزیلی به راحتی آن را در اختیار گرفت.

دقیقه 42: فرشاد احمدزاده روی خطا بر روی میثم نقی زاده با کارت زرد مواجه شد تا دومین کارت زرد فصل خود را نیز دریافت کند.

دقیقه 55: ارسال بلند مصطفی اکرامی برای پریرا، مهاجم برزیلی را در فرصت خوبی قرار داد که این بازیکن در گام آخر ناکام ماند و نتوانست ضربه نهایی را به خوبی بزند و توپ از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 58: ارسال بلند فرشاد احمدزاده برای امیری با کنترل خوبی از این بازیکن همراه نبود تا این فرصت ایده آل برای سرخپوشان از دست برود.

دقیقه 72: وحید امیری روی اشتباه مدافع حریف می توانست بار دیگر روی ارسال عالیشاه تیمش را به گل برساند که ضربه بی دقت و کم اثرش به راحتی در اختیار دخسوس قرار گرفت.

دقیقه 74: داریوش شجاعیان از پشت محوطه جریمه با ضربه ای راه دور دروازه بیرانوند را هدف قرار داد که توپ با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 80: ضربه از پشت محوطه جریمه می توانست مگنو باتیستا و گسترش را به بازی برگرداند که بیرانوند در دو مرحله توپ را از آن خود کرد و شاگردان کمالوند را ناکام گذاشت.

دقیقه 82: اولین حرکت انصاری می توانست پرسپولیس را روی پاس خوبش به کامیابی نیا به گل دوم برساند که ضربه هافبک دفاعی پرسپولیس در اختیار دخسوس قرار گرفت.

دقیقه 83: روی خطای محسن مسلمان روی داریوش شجاعیان، شماره 77 پرسپولیس با کارت زرد حق وردی جریمه شد.

دقیقه 83: مهدی طارمی با پاسی دیدنی وحید امیری را راهی دروازه گسترش فولاد کرد که این بازیکن با ضربه ای غافلگیرکننده قصد باز کردن دروازه دخسوس را داشت که این دروازه بان توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 2+90: روی اشتباه مرتضی اسدی، انصاری می توانست روی دروازه گسترش فولاد خطرساز شود که با خطای این بازیکن متوقف شد و داور به مدافع آبی پوش یک کارت زرد داد.

دقیقه 3+ 90: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس را طارمی به سمت دروازه گسترش نواخت که توپ راحتی در اختیار دخسوس قرار گرفت.

دقیقه 4+ 90: بار دیگر پرتاب اوت برای گسترش فولاد و ضربه قیچی بازیکن این تیم با عبور از کنار دروازه بیرانوند پایان بخش این بازی بود.



حاشیه:

ديدار دو تيم فوتبال پرسپوليس و گسترش فولاد در حالى ساعت ١٨ در ورزشگاه بنيان ديزل برگزار شد كه درگيرى بين هواداران دو تيم رخ داد. 

حدود ٤ هزار هوادار در ورزشگاه بنيان ديزل حضور دارند كه ٣ هزار نَفَر هوادار گسترش و هزار نَفَر هم هوادار پرسپوليس هستند. 
هواداران گسترش عليه مسلمان و احمدزاده شعار مى دهند. همچنين آذرنيا سرپرست گسترش فولاد به علت اعتراض به داور مسابقه از نيمكت اخراج شد . 
ضربه مرتضى اسدى به سر محسن مسلمان باعث اختلال در بازى شد و كريم باقرى تا ميانه زمين رفت و با داور بازى صحبت كرد. 
هواداران پرسپوليس و گسترش فولاد در اوايل بازى با يكديگر درگير شدند. 
مرتضى اسدى و بابك حاتمى به سمت نيمكت پرسپوليس رفتند و محسن ربيع خواه ، فرشاد احمدزاده و على عليپور هم به سمت نيمكت گسترش فولاد رفتند. 
نيروى انتظامى اجازه نداد كه هواداران گسترش در كنار هواداران پرسپوليس بنشينند و همين موضوع باعث ناراحتي گسترشيها شد . 
برانكو به على عليپور تذكر داد كه دقت بيشترى داشته باشد و ضرباتش را به چارچوب بزند. 
هواى تبريز گرم است و اين كار را براى بازيكنان هر دو تيم سخت كرده است.

در این فیلم پیش بینی نتیجه بازی پرسپولیس - گسترش فولاد تبریز توسط یک طرفدار را می بینید.

گسترش فولاد 0 - 0 پرسپولیس

ورود تیم پرسپولیس به ورزشگاه + فیلم

در این فیلم ورود بازیکنان باشگاه پرسپولیس به ورزشگاه بنیاد دیزل تبریز را می بینید.

در این فیلم گل اول بازی که توسط امیری به ثمر نشست را می بینید.

گسترش فولاد 0 - 1 پرسپولیس+فیلم


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار