مدیر امور اعتباری بانک مسکن از عقد قرارداد برای دو میلیون و 37 هزار واحد مسکن مهر از سال 88 تا پایان تیرماه 95 خبر داد و گفت:تاکنون یک میلیون و 669 هزار واحد مسکن مهر فروش اقساطی شده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، مدیر امور اعتباری بانک مسکن از عقد قرارداد برای دو میلیون و 37 هزار واحد مسکن مهر به ارزش 502 هزار میلیارد ریال از سال 1388 تا پایان تیر ماه 1395 خبر داد و گفت: تاکنون یک میلیون و 669 هزار واحد مسکن مهر فروش اقساطی شده است.

نادر قاسمی اظهار داشت: در این باره تاکنون 468 هزار میلیارد ریال تسهیلات به صورت نقدی پرداخت شده و مابقی با توجه به پیشرفت فیزیکی کار به تدریج پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به فروش اقساطی یک میلیون و 669 هزار واحد مسکن مهر به ارزش 363 هزار میلیارد ریال ، گفت: فروش اقساطی 200 هزار واحد برای سال جاری پیش بینی شده است.

مدیر امور اعتباری بانک مسکن افزود: از تعداد 731 هزار واحد از پروژه های باقیمانده مسکن مهر، بالغ بر 400 هزار واحد از پروژه های احداثی به دلایلی چون نبود امکانات زیربنایی و روبنایی، نبود متقاضی، پروژه های رها شده و تعطیلی کارگاه ها بلا تکلیف مانده است.

قاسمی با اشاره به این اینکه تعداد 81 هزار واحد از پروژه های مسکن مهر تکمیل شده و آماده واگذاری به متقاضیان است، گفت: اما به علت نداشتن تأسیسات زیربنایی و روبنایی (انشعابات آب و برق و گاز و ...) بلاتکلیف مانده و فروش اقساطی نشده اند.

مدیر امور اعتباری بانک مسکن افزود: در کل حدود 230 هزار واحد مسکونی انشعابات ندارند و در مراحل مختلف ساخت هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار