مهم ترین اخبار اقتصادی سیزدهم مرداد ماه؛

پای لنگ اجرای قوانین درمبارزه باقاچاق کالا/ کارت های اعتباری 50 میلیونی در راهند/ افخمی از سازمان توسعه تجارت می رود یا نه؟

سایه رکود ساخت و ساز بر سر کارخانه ها مصالح ، رشد ادامه دار شاخص در بورس و کاهش 50 درصدی زمان رسیدگی به پرونده های مالیاتی از مهم ترین رویدادهای اقتصادی امروز.

پای لنگ اجرای قوانین درمبارزه باقاچاق کالا/ کارت های اعتباری 50 میلیونی در راهند/ افخمی از سازمان توسعه تجارت می رود یا نه؟به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم ترین عناوین اقتصادی امروز به شرح زیر است؛

در سراسر دنیا بازار سرمایه به عنوان ابزار تامین مالی در حوزه های مختلف تعریف شده و اگر در این بازار صرفا خرید و فروش صورت گیرد از تامین مالی فاصله خواهیم گرفت.


به دنبال رکود بازار مسکن،برخی کارخانه های تولید مصالح ساختمانی در تعطیلی و نیمه تعطیلی به سر می برند چرا که این صنایع وابسته به صنعت ساختمان هستند.


ورشکستگی تعدادی از بنگاه های تولیدی کشور، خطر بروز بحران در این حوزه را به مسئولین صنعت گوشزد می کند.


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: تمامی زیرساخت های قانونی لازم برای مبارزه باقاچاق کالا و ارز فراهم شده و عدم اجرای این قوانین موجب ورود حجم وسیع قاچاق به درون کشور شده است.


معاون نظارتی بانک مرکزی گفت:کارت‌های اعتباری برنزی، نقره ای و طلایی تا سقف 50 میلیون تومان برای تخصیص اعتبار به هموطنان در نظر گرفته شده است.


شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در جریان معاملات با 647.48 واحد افزایش به عدد 77 هزار و 738 واحد رسید.


سازمان توسعه تجارت بار دیگر در واکنش به خبرسازی‌های بدون منبع و خارج از اخلاق برخی خبرگزاری ها، هرگونه تغییر و جابجایی در این سازمان را تکذیب کرد.

رییس سازمان امور مالیاتی کشور گفت:طبق برنامه ریزی های انجام شده در سال جاری زمان رسیدگی به پرونده ها 50 درصد کاهش پیدا خواهد.


انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار