همزمان با دهه کرامت ویژه برنامه «فیض حضور» به صورت شبانه روزی میزبان کاروان‌ها و اردوهای زیارتی رضوی خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی گفت : خدمات فرهنگی به اردوها و کاروان‌های زیارتی با محوریت رواق‌دارالهدایه، در پاسخ به نیاز گروه‌های مخاطب در حرم مطهر رضوی، ترویج فرهنگ و آداب صحیح زیارت و گسترش معارف اهل بیت(ع) در بین زائران حریم رضوی شکل گرفته است.

مهدی لسانی افزود : برگزاری سخنرانی، مداحی، کارگاه‌های آداب زیارت، مناجات‌خوانی و قرائت زیارت از برنامه‌هایی است که به صورت زنده یا در قالب‌های صوتی و تصویری برای زائران گروهی بارگاه منور رضوی در ایام دهه کرامت اجرا خواهد شد.

او درباره شیوه پذیرش این کاروان‌ها گفت : پذیرش این گروه‌ها از طریق دریافت تقاضای خدمات فرهنگی آن‌ها به صورت تلفنی، مکاتبه‌ای و حضوری انجام شده است.

لسانی با بیان اینکه این خدمات به صورت شبانه‌روزی و متناسب با سطح تحصیلات، مقطع سنی و جنسیت گروه‌ها در رواق دارالهدایه صحن جمهوری اسلامی ارائه می شود، ابراز کرد: ارتقای دیدگاه‌های معرفتی زائران در حرم مطهر رضوی، هدفی است که اداره پاسخگوی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی با ارائه خدمات فرهنگی به زائران گروهی و کاروان‌های زیارتی انجام می‌دهد.

او گفت : به همه زائران و کاروان‌های زیارتی که در این برنامه‌ها شرکت می کنند، هدایایی فرهنگی اهداء می شود.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.