بندرعباس؛

آغاز ثبت نام از متقاضیان پیاده روی اربعین

ثبت نام از متقاضیان پیاده روی اربعین آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،مدیرحج و زیارت استان هرمزگان گفت: زائران اربعین حسینی می توانند با مراجعه مستقیم به سامانه سماح به نشانی www.samah.haj.ir  و یا دردفاتر کارگزاری دراستان ثبت نام کنند.
ماندگاری افزود: براساس مصوبه ستاد مرکزی اربعین کشور تنها افرادی می‌توانند ویزای اربعین دریافت و از مرز خارج شوند که در سامانه سماح ثبت نام کرده باشند.
وی با بیان اینکه دراین ثبت نام پوشش بیمه ای برای تمام ثبت نام شدگان در سامانه سماح اجباری است گفت: روادید خروج از کشور برای حضور در آیین اربعین حسینی تنها برای افرادی صادر خواهد شد که در سامانه سماح ثبت نام کرده باشند و مدارکشان نیز تکمیل باشد.
مدیرحج و زیارت استان هرمزگان افزود: متقاضیان پس از ثبت نام مقدماتی در سامانه سماح کد رهگیری دریافت می‌کنند و تأییدیه ثبت نام و کد رهگیری به صورت پیامک برای سرگروه ارسال می‌شود و در صورت ناتمام ماندن ثبت نام و یا عدم تکمیل هر بخش و یا ایجاد هرگونه وقفه در جریان ثبت نام، پیامک تأییدیه ارسال نمی‌شود لذا متقاضی باید دوباره فرآیند ثبت نام را تکرار کند.  
 ماندگاری گفت: در صورت فراموشی کد رهگیری ثبت نام، متقاضیان با وارد کردن کدملی و شماره شناسنامه در سامانه می‌توانند کد رهگیری خود را مجدداً دریافت کنند.
وی افزود: متقاضیان پیاده روی اربعین باید گذرنامه دارای اعتبار تا پایان سال 95 را در اختیار داشته باشند و در مدت باقیمانده نسبت به دریافت یا تمدید گذرنامه خود اقدام نمایند.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.