مدیر عامل شهرک شیمیایی رازی شهرضا گفت: شرکت صنعتی یلدا شیمی واقع در شهرک رازی شهرضا امروز در آتش سوخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،احمدرضا صدری گفت:حادثه آتش سوزی شرکت یلدا شیمی، یکی از واحدهای صنعتی شهرک رازی شهرضا درحالی به وقوع پیوست که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی به دنبال نداشت.

وی بیان داشت: ساعت دو و ۵۳ دقیقه بامداد امروز شرکت صنعتی یلدا شیمی به دلایل نامعلومی در آتش سوخت که به دنبال وقوع این حادثه دو دستگاه خودروی آتش نشانی ایسوزو به محل اعزام و اقدام به مهار آتش کردند.

مدیر عامل شهرک رازی شهرضا تأکید کرد: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

صدری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تجهیز سیستم آتش نشانی و اطفاء حریق این شهرک صنعتی عنوان داشت: در گذشته به دلیل وقوع حوادث زیاد در این شهرک و فاصله تقریباً طولانی تا شهر شهرضا، برای کاهش زمان اعزام تیم‌های آتش نشانی در مواقع بروز حادثه، «ستاد امدادرسانی و پیشگیری شهرک صنعتی رازی» را راه‌اندازی کردیم.

وی اضافه کرد: به دنبال تشکیل این ستاد از تمامی شرکت‌های در معرض خطر خواسته شد تا نسبت به خرید خودروی آتش نشانی اقدام کنند، تمامی تانکرهای موجود در شهرک نیز موظف به آبرسانی سیار به این خودروها در محل‌های وقوع حادثه شدند.

مدیر عامل شهرک رازی شهرضا گفت: از زمان تشکیل این ستاد تعداد در مجموع حوادث کارخانجات صنعتی شهرستان و همچنین حوادث منجر به فوت کاهش چشمگیری داشته است.

وی بیان کرد: شهرک شیمیایی رازی شهرضا، از نظر وسعت و تعداد کارخانجات دومین شهرک در نوع خود در سطح کشور محسوب می‌شود.




انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.