سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تیمم در لحظات پایانی در خواب و غفلت بود و من هم اشتباه استراتژیک انجام دادم.

منصوریان: دقایق پایانی بازی در خواب بودیم/ من هم مرتکب اشتباه شدمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان پس از شکست مقابل نفت آبادان گفت: به نوبه خودم روز خبرنگار را تبریک می‌گویم.فکر می‌کنم روند بازی خیلی خوب بود اما لحظه ای غفلت کردیم. در واقع بازیکنانم از دقیقه 86 فکر کردند بازی تمام شده و در آن لحظات نفرات با تجربه باید نفرات جوان را بیدار می کردند البته کادرفنی هم یک اشتباه استراتژیک داشت و این اشتباه تاکتیکی را باید برطرف کنیم.

وی درباره تعویض علی قربانی و خسرو حیدری اظهار کرد: برای حفظ نتیجه باید نفرات تازه نفس و کار امد را به ترکیب می آوردیم. من همواره از نفرات بالای تیمم را تعویض می کنم و به دفاع و خط هافبک دست نمی‌زنم. علی قربانی و خسرو حیدری  تا زمان حضور در میدان خوب کار کردند. اما قبول دارم  میلاد زکی پور را باید با تعلل بیشتری به میدان می‌آوردم. بهتر بود در دیدار با استقلال خوزستان 15 دقیقه به این بچه بازی می دادم تا اشتباهش مقابل 60 هزار نفر نه به خودش ضربه بزند نه استقلال.

منصوریان ادامه داد: اشتباه بزرگ ما به آب و آتش زدن در هنگام مالکیت توپ بود. پس از گل تیم ما به خواب رفت. وقتی نفرات بالا را تعویض می‌کنیم برای تغییر نتیجه است. من تیمم جلو باشد یا عقب نفرات دفاعی و هافبکم را تغییر نمی دهم.

سرمربی استقلال درباره شباهت گل های خورده استقلال در لیگ شانزدهم، گفت: این حرف منطقی است. باید این مشکل را برطرف کنیم. در فوتبال حرفه ای همیشه نباید شیک بازی کرد. همین اشتباهات سبب گل خوردن ما شد. این ایرادها فردی است و می توان ان را رفع کرد. مدافعان باید برخی مواقع دفع توپ هم بکنند و تنها دنبال حفظ توپ نباشند.

وی افزود: برای با تجربه شدن بازیکنان باید آینده بازیکن و منافع باشگاه را در نظر گرفت. بازیکنان باید قدر استقلال و پرسپولیس را بدانند.  ستون تیمم را از بازیکنان با تجربه می‌چینم و بازیکنان جوان را کنار زمین قرار می‌دهم. بار این شکست روی دوش زکی پور نیست  چرا که حضور او در زمین انتخاب من بوده و قبل از او من باید تاوان بدهم. قرار نیست همه چیز روی سر آوار باشد امابه نظر من می توانست آن تکل را نزند.

منصوریان درباره اعتقاد برخی هواداران مبنی بر تشابه وضعیت وی و حمید استیلی در پرسپولیس و این که خودش فکر می کند سرنوشتش مانند برانکو می شود یا استیلی گفت : کدام هوادار این حرف را زده است؟ به نظر نمی آید این سوال یک هوادار باشد.

وی در مورد ایرادات خط تهاجمی استقلال بیان کرد: ما در بازی قبل ۶ موقعیت خوب گلزنی را از دست دادیم.  کاوه رضایی می‌تواند آقای گل شود چرا که کلاس فوتبالش بالاست. این بازیکنان نیاز به هماهنگی دارند تا خودشان را پیدا کنند. بازیکنان باید بدانند بازی کردن در استقلال و پرسپولیس با سایر تیم‌ها متفاوت است. مهاجمان ما با رسیدن به هماهنگی وضعیت خوبی پیدا می کنیم.

منصوریان در مورد شوت نزدن بازیکنانش توضیح داد: در مورد شوت زنی باید بگویم وقتی لایه‌های دفاعی حریف زیاد است و هافبک ما نتواند شوت بزند درهای دیگری را باز می‌کنیم.

وی در مورد استفاده از پنج دفاع چپ در سه بازی ابتدایی لیگ، گفت: در دفاع چپ هم می‌خواهیم به نفر مورد اعتمادمان برسیم. یعقوب کریمی امروز در دفاع چپ خوب بازی کرد و او راضی هستم. در استقلال نباید تنها دفاعی بازی کرد و باید به کارهای تهاجمی هم فکر کرد.
درباره فاصله بین خطوط تیم هم چنین چیزی را قبول ندارم. ما روی اشتباهات فردی گل خوردیم و در مورد این بازی صحبت می‌کنم.

سرمربی جوان استقلال در مورد اینکه آیا این تیم تا قبل دربی به شرایط مدنظرش نزدیک می شود، گفت : ما یک بازی دیگر داریم و پس از آن لیگ یک ماه تعطیل می‌شود و فضای تمرینی در پیش خواهیم داشت. این زمان بسیار مناسبی برای بازپروری تیم است و سعی می‌کنیم در این مدت رو به جلو برویم و تفکراتمان را به تیم القا کنیم و با رفع عیب‌ها احساسی هم رفتار نکنیم. من به هواداران قول دادم که تیم با صلابتی تشکیل دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
پس گفتی بچه ها گرسن و میبریم میزنیم خیلی قپی اومدی دوبازی قبلی هم حتما خواب بودین منصوریان کمی غرورتو بذار زیرپات منم منم نکن .بلد نیستی برو دیر نشه $
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۹ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
نه که دقایق ابتدایی بیداربودید!!این بودتاکتیکی وبازی زیبایت!!الان تیم باپارسال درنوع بازی چه فرقی کرده،،سانترکردن روقلعه نوعی ومظلومی هم به تیم اموزش داده بودن بهترازشما حتی شاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۹ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
نه که دقایق ابتدایی بیداربودید!!این بودتاکتیکی وبازی زیبایت!!الان تیم باپارسال درنوع بازی چه فرقی کرده،،سانترکردن روقلعه نوعی ومظلومی هم به تیم اموزش داده بودن بهترازشما حتی شاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۴ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
سلام اين خود از نتايج سحر است تا صبح شود يا غروب رسد احتمالا سفري به ليگ يك خواهيدداشت پيشنهاد من به شانس قاليا شروع كردن حياكن رها كن است تا دير نشده و سقوط شانس قال به ليگ يك حتمي نشده مربي رو بغل دست سرپرست سابق بفرستيد تا يك قل دو قل بازي كنند ومن ا...التوفيق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
فقط تقصیر رحمتی است همه بازیکنان باتجربه رو تو دوفصل فراری داد مشکل استقلال کم تجربه بودنه و رحمتی که عرضه نداره و خسرو هم جذبه نداره
امیدوارم به زودی با رفتن رحمتی تیم یکدست بشه و حاشیه ها کم
آخرین اخبار